1kar&1møy&meg™ Skrevet 5. mai 2007 #1 Skrevet 5. mai 2007 oppdaget plutselig at det hadde kommet gul tynn væske ut av øret på jenta mi. Hun har ikke virket dårlig på noen måte og det virket ikke som hun hadde vondt, men er dette ørebetennelse? Må jeg gå til legevakten nå eller kan jeg evt. vente til mandag hvis hun ikke blir syk? Noen som har vært borte i dette før???
Honningmelon Skrevet 5. mai 2007 #2 Skrevet 5. mai 2007 Kan jo høres ut som om det har vært en ørebetennelse, og at trommehinna har sprukket. Når trommehinna er sprukket bør man oppsøke lege.
1kar&1møy&meg™ Skrevet 5. mai 2007 Forfatter #3 Skrevet 5. mai 2007 hadde ikke det vært veldig vondt da?
Honningmelon Skrevet 5. mai 2007 #4 Skrevet 5. mai 2007 Hmmm... jo, ofte er jo ørebetennelse vondt... men, jeg husker eldste hadde guffe som kom ut av øret, og han skreik ikke så mye altså. Har hun gitt uttrykk for ubehag da?
1kar&1møy&meg™ Skrevet 5. mai 2007 Forfatter #5 Skrevet 5. mai 2007 nei ikke i det hele tatt, har vært litt grinete om nettene de siste dagene, men that's it.
Honningmelon Skrevet 5. mai 2007 #6 Skrevet 5. mai 2007 Du kan jo ta en tlf til legevakta da, bare for å høre hva de syns du skal gjøre. Hadde jeg gjort:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå