Anonym bruker Skrevet 5. mai 2007 #1 Skrevet 5. mai 2007 hei er det lurt og kjøpe bystpumpe før man føder?manuelt eller elektrisks??er det avent som er best?
Mammatiltoskatter* spire 2016 Skrevet 5. mai 2007 #2 Skrevet 5. mai 2007 jeg vet strengt talt ikke hvor nødvendig det er å kjøpe/låne med mindre man ikke greier å amme av ulike årsaker eller det kan være greit å få pumpet litt slik at det kan lagres når mor kunne tenkt seg ut litt og pappan kunne vært hjemme med babyen. Men nå er det jo ikke sikkert babyen vil veksle mellom pupp og flaske så... men det der merker du uansett. Jeg låner et avent-sett der en kan velge om en vil ha elektrisk eller manuelt. Så kan jeg velge det jeg føler er best om behovet skulle dukke opp =)
maiprins Skrevet 5. mai 2007 #3 Skrevet 5. mai 2007 hei jeg hadde mendela (tror det var slik det skrives) elektrisk og får låne en manuell når jeg fødte sist så var iallefall den elektriske best, men mange foretrekker den manuelle, slipper å plugge inn i kontakt, kan sitte i bil å pumpe o.l jeg synes det er mer behagelig( kanskje jeg er lat? hihi -) med den elektriske - men du vet at du får leie elektrisk på babyshop, gå inn på nettsiden å les. lykke til med valget
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå