Anonym bruker Skrevet 5. mai 2007 #1 Skrevet 5. mai 2007 Har hatt menslignende smerter noen dager nå, i går kveld ble jeg veldig kvalm etter en sykkeltur, og den kvalmen kom tilbake nå. Jeg husker ikke hvordan det var forrige gang jeg ble gravid, hvordan symptomene var da. Jeg går på Minipille og gutten min er bare 7 mnd. Har skikkelig angst jeg nå. Kanksje det er angsten som gjør at jeg er kvalm, får håpe det, ellers får jeg kjøpe en test senere i dag.
Gjest Skrevet 5. mai 2007 #2 Skrevet 5. mai 2007 Kjøp en test. Har du tatt pillen hver dag, sånn ca til samme tid, skal det mye til å bli gravid da. Lykke til.
Anonym bruker Skrevet 5. mai 2007 #3 Skrevet 5. mai 2007 Surret litt en dag, og vi er veeeldig fruktbare, men så usikker kan vel ikke denne pilla være. Grøss.
Anonym bruker Skrevet 5. mai 2007 #4 Skrevet 5. mai 2007 Minipillen er veldig usikker ,desverre.venninna mi ble gravid på minipilla fordi om hun amma...Men er det cerazette så er du nok trygg... Ta en test likevel du.En dag er nok,legen min sa at vanlig mini pille bør en ta hver dag til samme klokkeslett ,10 minutter senere og du er i trøbbel...
Anonym bruker Skrevet 5. mai 2007 #5 Skrevet 5. mai 2007 Nei nei nei, er Conludag. Ligger trolig dårlig ann jeg da, sambo kommer til å rømme landet. Uff, jeg får ikke ta sorgene på forskudd, kjøpe en test etterpå jeg. Takk for svar dere:)
Gjest Skrevet 5. mai 2007 #6 Skrevet 5. mai 2007 Tar du conludag pillen innenfor tre timer er den sikker..men det finnes selvfølgelig unntak:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå