Sessa ruger igjen... Skrevet 5. mai 2007 #1 Skrevet 5. mai 2007 HURRA!!!! Grattis med dagen!! Vi feirer med tett nese og pupp.
Gjest Skrevet 5. mai 2007 #2 Skrevet 5. mai 2007 Gratulerer med dagen Molait! Håper du får en kjempe fin dag!!!
♥ Piadi m/2 nydelige jenter♥ Skrevet 5. mai 2007 #4 Skrevet 5. mai 2007 Gratulerer med dagen Molait : )
Lykketroll med 2 småtroll Skrevet 5. mai 2007 #6 Skrevet 5. mai 2007 Jeg har prøvd å gratulere på msn, men ser ut til at du er bissi, så jeg slenger meg på her: GRATULERER MED DAGEN MOLLE!! Og husk.... fest med måte
Lilliana&Prinsessa&Lillebror Skrevet 5. mai 2007 #8 Skrevet 5. mai 2007 Gratulerer med dagen, Molait!! ) Hvordan står det til med dere? Lenge siden sist nå... Håper du har en strålende dag! Stor klem fra
Molait Skrevet 7. mai 2007 #10 Skrevet 7. mai 2007 jada sent svar men alt gått i ett her og måtte lete opp innlegget. Tuuusen takk alle sammen:) Ikke meningen å dytte opp en gammel tråd, men må jo si takk til alle sammen:) Lilliana jo:D Alt vel. Ropte på deg her inne og da jeg kom, men fikk ingen svar:( Du har ikke msn a?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå