Singelmamma og banden Skrevet 5. mai 2007 #1 Skrevet 5. mai 2007 Dag 11 på overtid! Nå er det nok!!!! Var sikker på at i går, endelig, men neida!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Riene ga seg jammen meg da også (og jeg er sikker på at det er rier, for jeg husker helt klart forskjellen på kynnere og rier fra nr to, nå tre år etter...). I kveld skal jeg IKKE prøve å sove, så kanskje den kommer. Og jeg har prøvd alt - ALT - for å sette i gang dette. Mulig jeg settes i gang på mandag på sykehuset, men jeg vil da gjerne starte snart jeg da,det blir færre og færre dager til datteren min fyller tre år, og føder jeg etter mandag er jeg ikke hjemme på bursdagen hennes heller (tåre...) :-(
MÅNS m/lilleMarius Skrevet 5. mai 2007 #2 Skrevet 5. mai 2007 Jeg er også 11 dager over termin! Blææææææææææææææææ assa! Keen på action ikveld:)
ltn :) Skrevet 5. mai 2007 #3 Skrevet 5. mai 2007 ja får håpe dere får ut de ungene i løpe av dagen i dag.
Singelmamma og banden Skrevet 5. mai 2007 Forfatter #4 Skrevet 5. mai 2007 Store planer om det ja! Får se hva jeg finner på.... ;-)
#Aurora har tre gutter# Skrevet 5. mai 2007 #5 Skrevet 5. mai 2007 er bare 3 dager på overtid her..men begynner og bli lei ja.Forstår dere enda mere som er så mye på overtid.Håper dere slipper og gå mye mere nå.Lykke til.
2 gutter og 1 jente Skrevet 5. mai 2007 #6 Skrevet 5. mai 2007 huff...hadde det ikke vaert bedre aa bli satt i gang naar du har gaatt saa lenge? hvor lenge vil du vente? jeg er 6 dager og jeg tror jeg skal bli sproe snart! greier rett og slett ikke tanken paa aa gaa rundt saann her mere.
Caelyn Skrevet 5. mai 2007 #7 Skrevet 5. mai 2007 Har jeg misforstått noe? Trodde ikke man var på overtid før 14 dager OVER termin? Siden termin er 14 dager pluss/minus. Men kjipt å vente, det tror jeg nok. Håper det skjer noe snart.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå