Gå til innhold

Sover deres babyer på 3,5 mnd ca 12 timer om natten?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det gjør ikke jenta mi!! Sover fra ca. 2030 til 06-07... Er dette noe hun vil begynne med etterhvert?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vil si du er heldig om hun sover så lenge. Det gjorde ikke mi når hun var så lita.. det gjør hun egentlig ikke enda... : )

Skrevet

min jente er snart 7 mnd og sover fra 18.30 til 04.00.. Ikke så gøy..

Skrevet

vår sover fra ca 19.30 til 07.00, med en amming ca 05.

Skrevet

nattan her er ca 12 timer, men får litt mat på nattan da ;)

Skrevet

får mat mellom 18 og 19 (for da begynner hun og bli trøtt,)

Så sover hun til mellom 08. og 09 og får mat igjen.

=)

Skrevet

Min datter er nå 4 mnd og jeg er fortsatt heldig om hun sover 9-10 timer (får mat en gang om natten). Sovner alt mellom fra klokken 20.15 og 21.30! til kl. 06.30-20.15. Ingen dag er helt lik.

Skrevet

Gutten min er over 5 måneder, og har aldri sovet mer enn 5 timer i strekk enda. Han legges mellom 19 og 19.30 og starter dagen mellom 6 og 7, men har minst 3 puppemåltid i løpet av natta. Så det er store variasjoner på ungene, ja!

Skrevet

Det har ikke han gjort på sine 8 mnd!

Skrevet

Natten her i huset for lillebror er fra 20-20.30 og frem til alt fra 06.00 til 08.00.....

Storebror på 2 har også sjelden 12 timers netter. Så lenge de sover til 6 er det greit....

Skrevet

Ja. Hun har 13 timer natt. Men har måltid midt i da. Hun spiser i halvsøvne og sovner umiddelbart etterpå. Leggetid er 19.30

Skrevet

Min lille prins har ca 12timer natt ja:) Og er 3,5mnd.. Et puppe måltid iløpe av di 12 timene..

Skrevet

Tulla mi er 4 mnd og sover mellom 10-13timer pr natt, med varieredne antall måltider. men er ikke mer enn 1.5mnd kanskje siden nettene var betydelig kortere.....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...