juni-august-mai gull:):):) Skrevet 5. mai 2007 #1 Skrevet 5. mai 2007 sitter her kl 6 på morningen vridd meg mangen timar i sengå nå...e sove to timar i natt usammenhengane kjenne dette drive megte vanvidd snart....om et par timar våkne vel sønnen min så det blir opp å hopp då og...elle dvs han klare seg sjøl går å ser tv,men kan sje ver i dyp god nattesøvn når han e våken....mannen snorke ved siå av meg å har det kjempe godt å eg satt meg her teslutt nå orka sje vrimeg marr..... vond rygg,senabetendelse i arm,må mye på toalettet...off nei e dritt leie dette her...vil ha god natte søvn eg og... vett at me ein liten i hus blir det isje mye søvn kansje,men da kan vi dele marr på det så det isje blir kunmeg kver einaste natt......
limø Skrevet 5. mai 2007 #2 Skrevet 5. mai 2007 Ja, jeg vet hva du snakker om! Tisse tre ganger hver natt og vanskelig å sovne raskt igjen. Bekkenet er vondt, så jeg vokner hvert 20. minutt og må snu meg. I helga er vi barnefri, og gjett hva? Etter den vanlige rytmen som beskrevet over, sto jeg opp og tissa halv ni og la meg igjen. Sov deretter helt til 11!!!!!! Fantastisk! Dette var tiltrengt, for i kveld skal jeg i bursdag til to veninner, og da er det vel uhøflig å dra før i ett-tida....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå