Kummin&Lillesel Skrevet 5. mai 2007 #1 Skrevet 5. mai 2007 Er jeg den eneste som ikke ser frem til resten av graviditeten nå? Jeg spurte mannen om hvordan han så for seg de neste tre månedene - siste trimester og alt, og han var superglad for at de var kommet, og gledet seg til stoor mage og kommende barn og alt det der. Så spurte han selvfølgelig meg.. om jeg gledet meg. Og jeg brøt spontant ut i gråt. Jeg gleder meg overhodet ikke. Er utrolig negativ til den siste tiden her. Det har mye å gjøre med at det er sommer.. I motsetning til "alle" andre er jeg av den typen som blir sommerdeprimert - og vinterglad.. Jeg har nemlig en kropp som ikke kan å regulere varme. Om vinteren har jeg det stort sett fint, ovner og tykke klær fikser biffen med frysing.. Men om sommeren - så blir man ikke kjøligere når man sitter naken i kald dusj og gråter over at kroppen fremdeles kjennes ut som om den holder på å skal koke opp. Dessuten så har jeg en forferdelig tendens til å samle vann i kroppen, jeg er allergisk mot innsektbitt - hovner opp og ser etterhvert ut som en rosa elefant - for jeg hovner ikke bare opp - jeg får også mange myggstikk... Jeg er lyssky - klarer ikke å bevege meg en meter uten solbriller.. Jeg har stort sett ingen klær som passer lenger - og jeg har fremdeles tre måneder igjen å vokse på.. Badedrakten min passer ikke lenger, så utsiktene til å bade er dårlige. Jeg bor midt i en by, har ikke hage - ikke skygge, og solen rett på leiligheten hele dagen - som er forferdelig isolert.. Om vinteren er det kaldt - om sommeren er det varmt. Jeg blir helt på gråten bare av å tenke på det. Jeg gruer meg helt forferdelig
SokkeLaila Skrevet 5. mai 2007 #3 Skrevet 5. mai 2007 Neimen, stakkars deg, da! Så vondt å grue seg så forferdelig til de siste månedene.. Kanskje du vil komme hjem til meg..? Jeg har verdens svaleste, mørkeste kjeller -og masse is i fryser'n hele sommer'n! Trøsteklem til deg!
Kummin&Lillesel Skrevet 5. mai 2007 Forfatter #4 Skrevet 5. mai 2007 Takk for de oppmuntrende ordene Jeg gruer meg bare litt.. Og bare om det blir kjiipt varmt vær. Om det holder seg på 20-23 grader og ikke 30-33, og avveksler litt med regn til passende tidspunkter.. Så skal jeg nok overleve Om ikke kan det hende jeg faktisk kommer på besøk til de svale kjellerne og setter meg der med en pose isbiter. Hihi.
kaur *har født!* Skrevet 6. mai 2007 #5 Skrevet 6. mai 2007 Uff a meg. Jeg grurer meg egentlig til sommeren, jeg også. Håper i det lengste på at det ikke blir for varmt. Med bekkenløsning og vann i kroppen ser jeg ikke frem til sommeren. Det er "nesten" som jeg ønsker å føde for tidlig... - Men, jeg får belage meg på å dra masse ut å bade. Finne ett skyggefult under et tre. Spise masse is. Få mannen min til å bli ferdig med å isolere kjelleren og legge gulv. Så kan jeg sitte der nede. Der er det godt og svalt. Kanskje du kan invistere i masse vifter eller air-condition og en ismaskin?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå