SpiseLise Skrevet 5. mai 2007 #1 Skrevet 5. mai 2007 Ønsker sårt tips til fine ballader:-) Samtidig kan jeg jo nevne de fineste jeg vet! Hvis du finner noen du har hørt før og liker, liker du sikkert resten også;-) Eller kanskje det er noen på lista som du har glemt at finnes! Eva Cassidy - Songbird Jewel - Foolish Games Ane Brun - My Lover Will Go Anouk - Nobody's Wife (reggae version) Ben Harper & Jack Johnson - High Tide or Low Tide Bertine Zetlitz & Thomas Dybdahl - Don't Give Up (NYDELIG!) Live - Lightning Crashes Oasis - Live Forever Madrugada - This Old House Rolling Stones - Angie Rolling Stones - Wild Horses Tracy Chapman - Give Me One Reason Jonas Fjeld - Engler I Sneen Somebody's Darling (evt. Cohen) - Dans meg gjennom kropp og ånd Jewel - Who Will Save Your Soul St. Thomas - Cornerman James Blunt - Wisemen Unni Wilhelmsen - It's Alright (Sukk, nydelig den også!) The Cardigans - For What It's Worth Lauryn Hill - Ex-Factor D'Sound - Give Myself Away Dandy Warhols - You Were The Last High Alanis Morisette - Head Over Feet BigBang - Long Distance Man Chris Isaak - Wicked Game Jamie Walters - Hold On (Han fra Beverly Hills 90210;-) Radiohead - Creep Sarah McLachlan - Adia Skunk Anansie - Weak (litt heavy, men o' så fin) Cranberries - Linger Skunk Anansie - Hedonism (Just Because You Feel Good) The Kooks - Crazy (Live Lounge) Cover av Gnarls Barkley, mye finere Walkabouts - The Lights Will Stay On Sheryl Crowe - Weather Channel Skunk Anansie - Secretly Elvis Costello - I Want You ...Ble langt dette her, får bli for spesielt interesserte. Men om noen har tips, så sleng dem over;-)
Gjest Skrevet 16. juni 2007 #2 Skrevet 16. juni 2007 Å, jeg elsker sånne lister! Hehe.. Mange fine her. Skal få min også: Ryan Adams - La Cienega Just Smiled Bo Kaspers Orkester - Hon är så söt, Det smartaste jag gjort, Innan klockan slagit tolv Odd Børretzen og Lars Martin Myhre - Vintersang (oooh, så trist, men veldig fin) Tracy Chapman - The Love That You Had Heaven's Here On Earth At This Point In My Life The Promise Wedding Song Unsung Psalm Fast Car Baby Can I Hold You Thomas Dybdahl - One day you'll dance for me, New York City A lovestory Solitude Ben Harper - Waiting on an angel Forever Kent - Stanna hos mig Musiq Soulchild - You and me Just Friends 143 Silje Nergaard - Be still my heart Two sleepy people The Waltz Sade - By your side The sweetest gift Lovers rock Mike Scott - She is so beautiful James Taylor - Another day Secret o' life Copperline Frozen man Like everyone she knows (oh my god, den nydeligste introen noensinne laget i musikkhistorien) The Water is wide
Gjest Skrevet 29. juni 2007 #3 Skrevet 29. juni 2007 Tori Amos: Winter China Sleeps With Butterflies Girl Disappearing A Thousand Oceans Hey Jupiter Marianne Snow Cherries From France Jackie's Strenght Baker Baker Purple People
Kanskje snart? *igang igjen * Skrevet 12. juli 2007 #4 Skrevet 12. juli 2007 Nazareth-Love Hurts Prince- Purple Rain Whitney- I will always love you Og mange mer men husker ikke hva de heter og hvem som synger de da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå