Gå til innhold

puppenekt

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vær så snill å hjelpe meg. Jenta mi på 6 uker vil plutselig ikke spise av den høyre puppen min. Hun hyler når jeg legger henne inntil der men smatter fornøyd så fort hun får den venstre. Hva er det som skjer? tenkte det var nakken hennes som var stivnet eller om hun skadet armen eller øret eller.... jeg vet ikke, hun virker i orden og jeg har nok melk.. ingen sår eller sopp eller noe. Hun vil ikke ha flaske heller og den venstre puppen blir ganske sår i lengden er jeg redd for

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Her skjer det samme noen ganger.Jeg gir henne smokken mens hun ligger i ammestilling. Når hun har roet seg lurer jeg ut smokken og legger henne til. Men her er denne puppnekten noe som bare skjer av og til.Hun er forresten 6 uker i dag:)

Skrevet

Hei!

Jeg opplevde det samme med min gutt. Jeg snakket med helsesøster og fikk henvisning til fysioterapeut. Der fant hun ut at han hadde stiv nakke. Fikk hjelp og det bedret seg. Videre er ikke alle unger like happy for å amme. Min kragler og kjefter stadig vekk. I starten svettet jeg og stresset mye. Ble fortvilet, men nå har "vi" blitt enig om at det er gutten som er sær:)

Får du pumpet høyre bryst? Vi fant en løsning når det var på det mest strevsomme. Dersom du får til å amme liggende kan du lure henne med å tilby høyre pupp når du ligger å ammer venstre - du bare bøyer deg litt til. Litt kronglete i starten, men babyen skjønner ikke forskjellen,,, Denne bruker jeg fortsatt fordi han kragler litt innimellom, selv om han er 7 mnd.

Uansett, jeg ville ha tatt en prat med helsestasjonen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...