bolla pinsvin Skrevet 4. mai 2007 #1 Skrevet 4. mai 2007 om natten? Har dere noe under nattdrakten og bruker dere pledd i tillegg til dyne? Jeg har helseteppe under dyna for å holde henne varm på overkroppen. Får jo ikke pakket dyna rundt skuldrene hennes og det er ganske kaldt på soverommet.
SpiseLise Skrevet 4. mai 2007 #2 Skrevet 4. mai 2007 Har bare pysj og dyne. Kunne sikkert hatt det kaldere på soverommet, men været er så uforutsigbart her vi bor. Så vinduet hennes er lukket, mens døren står åpen til resten av leiligheten slik at det ikke blir innestengt. Hvis det er kaldt, kan du kanskje bruke ullundertøy i stedenfor pysj?
Gjest Skrevet 4. mai 2007 #3 Skrevet 4. mai 2007 Andrea har body og pysj på seg. Vi har det også kaldt på rommet, og synes det er greit med bodyen fordi hun drar dyna så langt ned..
Babyfacepsycho Skrevet 4. mai 2007 #4 Skrevet 4. mai 2007 Vi har bare pysj og dyne på Michelle. (hun er 4mnd) Vi pleier og ha vinduet åpent noen timer hver natt. (jeg stenger det en gang i løpet av natten) Hun er ikke for kald og hun sover godt hele natten. =)
bobleplast og Amélie Amelusk Skrevet 5. mai 2007 #5 Skrevet 5. mai 2007 Amelíe har bare pysj og ullteppe på seg. Men i disse kolikktider så sover hun i senga med oss, og stort sett på min eller samboerens mage. (vi tør ikke helt å la henne ligge på magen alene ennå, og hun hyler når hun ligger på rygg...)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå