Gå til innhold

Hvorfor så mange anonyme???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Jeg er ganske ny her på BarnetMitt/DinBaby, har holdt til på SnartGravid/SnartMamma/NybaktMamma i - hjelpes! - rundt 6 1/2 år... Men nå begynner jeg å bli mektig lei av at sidene er så ufattelig trege, så jeg søker andre fora!

Det som forundrer meg her er at så mange svarer på innlegg som anonym??? For meg er det temmelig uviktig hvem som svarer hva, jeg bruker ikke legge merke til nicket og danne meg bilder og meninger om de enkelte, til det er jeg alt for lite aktiv på slike sider. Jeg syns bare det hadde vært enklere å referere til andres tidligere innlegg og evt. tråder dersom flere hadde brukt nick'a sine.

Er jeg helt urimelig og på jordet??? I så fall, sorry!!! ;-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis du tenker på hva diverse anonyme svarer i ett og samme innlegg, kan det være en ide å svare den anonyme med klokkeslett for innlegget du kommenterer, f.eks: Til anonym kl 1323: blblblb. Da vet iallfall de ulike anonyme som har svart hi hvem du svarer.

Velkommen hit på BarnetMitt!! Håper du vil trives her selv om det er en del anonyme her også.

Skrevet

Enig med deg. Men mange føler de har et "image" her på sidene, og hvis de skriver noe som ikke passer helt inn med det, klikker de på anonymknappen. Jeg bruker selv anonymknappen iblant, men da kun hvis det handler om sensitive temaer. Vet ikke hvorfor, egentlig, føles litt "tryggere" av en eller annen grunn...

Skrevet

Jeg gidder veldig sjelden å være anonym. Har en del venner som også er på disse sidene, men mine meninger om forskjellige saker er ikke hemmelig. Hvis jeg skal spørre om noe "intimt" eller veldig personlig er jeg enten anonym hvis det går an, men som oftest bruker jeg da mitt "hemmlige nick"...hehehe

Har bare opprettet et annet "konto" her. De fleste har jo flere e-postadresser, og hvis ikke er det bare å skaffe seg en hotmailadr.

Da åpner jeg et annet vindu (eller logger av og på), og spør. Da kan jeg spørre, si det jeg vil, uten at noen knytter det til "prinsessesjefen". har enda ikke "bommet" der og svart med feil nick.

Er det bare jeg som er så glup og funnet på det?..hehe

Skrevet

Du er nok ikke den eneste, nei. Mange av dem på kranglesiden (dinbaby), blant annet. Er forresten glad for at vi ikke har kranglesiden her på BarnetMitt. Ble litt nysgjerrig på hvilke(t) andre nick du har... Jeg har bare dette ene.

Skrevet

du kan bare lure blond...hehehe

men jeg bruker ikke nicket til å krangle eller provosere, bare hvis jeg ikke vil bli gjenkjent.

Er ikke det mange som er anonyme på kranglesiden? Jeg skyr den siden, blir for dumt synes jeg. Men de kan jo bare drive på der de som vil for min del.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...