cath26 Skrevet 4. mai 2007 #1 Skrevet 4. mai 2007 i hele dag siden jeg våknet har jeg hatt et slags " hold" i høyre del av magen min, ikke spesielt vondt når jeg er i ro eller står stille, men ganske ubehagelig når jeg går, bøyer meg osv.. det er ømt liksom, men ikke direkte vondt.. og rundt navlen er jeg kjempe øm!og noen ganger i dag har jeg hatt litt kynnere hva kommer dette av jenter? blir litt bekymra jeg.. noen med samme "symptomer"? jeg er forresten 24 uker på vei nå... blir kjempe takknemlig for svar:)
Spira31 Skrevet 4. mai 2007 #2 Skrevet 4. mai 2007 jepp, hatt det samme denne uken litt...spurte jordmor og hun sa det nok bare var magen som strakk på seg, man vokser fort eller noe og at det sikkert kom til å gå over i løpet av en dag eller to. Det gjorde det på meg. Hvis det varer lenger må du ta kontakt med føden eller lege;) skader jo uansett ikke å få ting sjekket om man er bekymret, men det er visst ganske normalt selv om det kan være veldig ubehagelig... jeg er forresten i min 27 uke (eller jordmors 26.. altså 26+5 nå lørdag)... godnatt:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå