her@ Skrevet 4. mai 2007 #1 Skrevet 4. mai 2007 Er bare innom for å si hei. Er lenge siden har vært innom her... PCen har "kræsja (har aller nådigst fått låne storebror sin) - og begynt i full jobb igjen siden sist - så da strekker ikke tida til lenger heller... Klumpen har feira sin første fødselsdag nå i april:-) (mener å huske at det var en del aprilbarn her???), så det er vel flere enn han som har nettopp har feira sin første fødselsdag, tenker jeg... Det har vel kanskje skjedd mye her som jeg ikke har fått med meg, men jeg håper uansett at det står bra til med dere alle sammen:-) Håper at jeg får anledning til å titte innom iblant når PCen blir i orden igjen - en gang...
Gjest Skrevet 4. mai 2007 #2 Skrevet 4. mai 2007 heisann =) deg har jeg savna.her skjer det stadig saker og ting ;o) du får brette opp armene og lese deg nedover og bak,hehe. gratulerer med feiringa som var av klumpen.1 år da gitt.stor gutt nå ja . gleder meg til pcn din er reparert. klem i natten fra
dritgrei hei hei! Skrevet 5. mai 2007 #3 Skrevet 5. mai 2007 hei du, koselig å se deg igjen! Håper alt er bra i det nye huset!! gratulerer med ettåring, det er sprøtt at de blir store så fort så fort! vi sees når maskinen er i orden! :-)
Attpåklatten :-)™ Skrevet 5. mai 2007 #4 Skrevet 5. mai 2007 Hei her@, deg har jeg tenkt på:-) Dagene flyr avgårde, vi feiret også 1 år i april og det er skummelt hvor fort tiden går! Men det er herlig å være foreldre til disse små søte, og vi holder oss jo unge og spreke da:-)
Karomamma Skrevet 5. mai 2007 #5 Skrevet 5. mai 2007 Hei på deg, her@!! Går det bra med alt som har skjedd med flytting og med deg? Vi er her, vi
her@ Skrevet 6. mai 2007 Forfatter #6 Skrevet 6. mai 2007 Tusen takk - koselig at dere husker meg da:-) Blir nesten litt rørt jeg... Nå har vi fått "bodd oss inn" i det nye huset - alt ser bra ut så langt. Ellers går dagene som en røyk med full jobb og fritidsaktiviteter for store og små på ettermiddagene/kveldene - dermed blir det lite tid til dibbing. Men nå er det fotballkamp på TV må vite - og dermed kunne jeg få lov å låne laptopen til poden en liten stund:-) Men nå skal jeg se om jeg får skumma meg gjennom noen innlegg før jeg må levere tilbake denna saken her...
♥Snulder Skrevet 6. mai 2007 #7 Skrevet 6. mai 2007 Klart vi husker deg!!! Vi er jo en liten, men eksklusiv gjeng her inne;=) Ser fort når noen er fraværende over litt tid!
Superlis Skrevet 6. mai 2007 #8 Skrevet 6. mai 2007 Veldig kjekt og høre fra deg igjen:)) Gratulerer med overstått 1 åring:)) Lillegutt her i huset var 1 år 11.april:) Tiden flyr....koslig at du stakk innom!!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå