Anonym bruker Skrevet 4. mai 2007 #1 Skrevet 4. mai 2007 Noen her som får litt dårlig samvittighet når/hvis de fantaserer om jenter? Jeg har perioder der jeg gjør det, andre ganger ikke.. Føler meg ofte "todelt" seksuelt. Kall meg gjerne bifil..uten at jeg selv liker å bruke det ordet.. Hvis jeg tenner på en jente og blir kåt, klarer jeg ikke ha sex med samboer.. Jeg vil tenke på HAM når jeg har sex med ham og ikke jenter.. Vi har et veldig godt sexliv, og jeg er stort sett kåt på ham og ingen andre når vi har sex.. Men får likevel dårlig samvittighet, hvis andre fantasier slår inn.. noen andre som har det slik?
Anonym bruker Skrevet 5. mai 2007 #2 Skrevet 5. mai 2007 Litt... men tror det er veldig vanlig å få sånne små "fantasi-flash" i bakhodet når man har sex. Er sikker på at alle gutter også har det, men har ikke tenkt å spørre typen om det. Det man ikke vet....
Anonym bruker Skrevet 10. mai 2007 #3 Skrevet 10. mai 2007 ikke når jeg er gravid... hører liksom ikke hjemme synes jeg da. da mener jeg jente sex
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå