Gå til innhold

Babysvømming

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da har vi meldt oss på babysvømming. Starter ikke før august/september men gurimalla som jeg gleder meg :-)

Har bestilt hos Badenymfene på Ammerudhjemmet :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så spennende! Det er skikkelig kvalitetstid sammen med de små.

Vi har nå vært på babysvømming 4 ganger og i dag ble han dukket under for første gang. Øyne og munn åpne på vidt gap og det gikk kjempefint:)

Skrevet

Så moro :-)

Hvor lenge har de den refleksen som gjør at de ikke svelger vann?

Er så redd for at Mia er for gammel for det når de endelig starter opp etter sommeren.

Skrevet

PS: Jeg går sammen med en venninne og av og til er det veldig deilig å være to hvis en av babyene blir trett og grinete. Mannen min har vært med hver gang så langt, men det er jo gjerne i garderoben balubaen starter:)

Skrevet

Så moro. Det skal vi også gjøre. Vi hadde tenkt å ta det på kveld/ettermiddag slik at min kjære også kan være med. Vet du om det er kveldskurs på Ammerudhjemmet? Har hørt at det er bra kurs der. Jeg gleder meg veldig allerede! Erica digger å bade i baljen sin, så det bli sikkert stas med babysvømming.

Skrevet

Da blir vi tre par, vi skal også melde oss på. Satser på at det er på ettermiddag/kveld. Har sendt en mail for å høre.

Gleder oss :-)

Skrevet

De har kveldskurs på ammerudhjemmet :-)

Fylte ut følgende og sendte det på mail til dem ettersom de har problemer med registreringen på nett. Fikk svar bare noen timer etterpå :-)

[email protected]

Barnets navn: Kurssted:

Adresse:

Telefon:

Fodselsdato:

Email:

Mobilnr:

Postnr/Sted:

Foresattes navn:

Skrevet

Skrev ved Kurssted at jeg ønsket kveldskurs :-)

Skrevet

Thank you! Da har jeg sendt mail. Dette blir moro :-)

Skrevet

Har sendt mail jeg også. Skrev at vi ønsket kveldskurs, fortrinnsvis mandag om det blir slik kursplanen ser ut fremover.

Dette blir moro. Men ikke gøy med badedrakt...grøsss.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...