Anonym bruker Skrevet 4. mai 2007 #1 Skrevet 4. mai 2007 Body OG pysj? Samtidig? Og hvorfor gjør dere det?
Babyfacepsycho Skrevet 4. mai 2007 #2 Skrevet 4. mai 2007 Pysj og dyne. Thats it. Hvorfor skulle man trenge både body og pysj? =)
Anonym bruker Skrevet 4. mai 2007 #3 Skrevet 4. mai 2007 Det lurer jeg også på, men inne på novemberklubben bruker de både pysj og body...
Amabolla Skrevet 4. mai 2007 #4 Skrevet 4. mai 2007 Brukte det gjennom vinteren fordi vi sover med vinduet åpent + at det holdt bleia bedre på plass. Men ikke nå som det er blitt varmere ute.
Babyfacepsycho Skrevet 4. mai 2007 #5 Skrevet 4. mai 2007 Ok. Det synes jeg var litt rart. Ser ikke helt vitsen med det. Men det er jo mulig dem har en grunn til det. =) Hva med og spørre dem der inne? =)
Lillypia Skrevet 5. mai 2007 #6 Skrevet 5. mai 2007 Jeg bruker det, og hva er galt med det? Snuppa her sover på lammeskinn og har aldri vært for varm eller noe sånt.Som skrvet her så holder det bleien bedre på plass, og bare body synes jeg er for lite.....
Meg og bøllegutta!! Skrevet 5. mai 2007 #7 Skrevet 5. mai 2007 I vinter da han var helt nyfødt hadde jeg ullbody unedr pysjen. Grunnen var at det ble litt kaldt på rommet og at han gulpa etter hver amming omtrent. Da ble han ikke våt gjennom til huden like fort av gulpen, så da slapp jeg å bytte pysj hver gang jeg amma hehe......... : ) Nå sover han i pysjen bare....... og sokker på kalde og sure dager som idag
Gjest Skrevet 5. mai 2007 #8 Skrevet 5. mai 2007 Fordi han ligger med hendene over dyna og det er ikke veldig varmt her. Dessuten holder den bleia på plass. Men jeg er av de som bruker longs på gutten enda, ser det er mange som ikke gjør det...
selfangerkjerringa Skrevet 5. mai 2007 #9 Skrevet 5. mai 2007 Hva har hendene over dyna med pysj+body å gjøre?
komplett.no Skrevet 5. mai 2007 #10 Skrevet 5. mai 2007 Jenta mi sover i bare bodyen, det har hun gjort siden hun var nyfødt. Har prøvd med pysj et par ganger, men følte det ble bare tull. Tror hun synes det er godt å ligge med beina bar.
Mamman til M&E Skrevet 5. mai 2007 #11 Skrevet 5. mai 2007 Skjønner ikke hva som er rart med det. Kommer vel an på hvor kaldt det er?? Dessuten har jeg merket meg at på mange av pysjene jeg har er avstanden mellom knappene lag og derfor kan det være greit med body under når det er kaldt.
Mamman til M&E Skrevet 5. mai 2007 #13 Skrevet 5. mai 2007 Hva har du på henne ellers da, dyne og teppe?
Anonym bruker Skrevet 5. mai 2007 #14 Skrevet 5. mai 2007 Jeg har brukt det nesten helt til nå pga det holder bleia på plass.. Når jeg ikke brukte body under, var bleia nestetn under rompa på morraen.. Liten vits i en bleie som ikke er på...... Nå i det siste har det gått greit uten body, men det er kanskje pga pysjene hans er trangere....
Anonym bruker Skrevet 5. mai 2007 #15 Skrevet 5. mai 2007 Bare slenger ut en tanke: Hjelper ikke en babytruse med å holde bleia på plass?
Anonym bruker Skrevet 5. mai 2007 #16 Skrevet 5. mai 2007 har aldri brukt body og pysj samtidig. bare en av de,. bleia sitter godt den, hvis den glir så er det bare å stramme litt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå