Gjest Skrevet 4. mai 2007 #1 Skrevet 4. mai 2007 så typisk da...når jeg finner veien inn hit,så er alle bortevekk... jaja...=) hei på dere og hade da dere ;o)
♥Snulder Skrevet 4. mai 2007 #3 Skrevet 4. mai 2007 Nope!! Oppe enda! Har ei hostende og snørrende lita frøken som holder leven her....
Gjest Skrevet 4. mai 2007 #5 Skrevet 4. mai 2007 her er det bare jeg som lager leven. å bikkja da.....=o)
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 4. mai 2007 #7 Skrevet 4. mai 2007 Det er ikke så gøy, men hun blir nok frisk snart.
Gjest Skrevet 4. mai 2007 #9 Skrevet 4. mai 2007 så vi er flere nattdyr her ja?? =) håper snuppa blir frisk og rask snart da. mine små "turbotroll" sovna totalt utslitt.vært på bytur,og det tar på. helt gåen jeg,og unga med,hehe
Gjest Skrevet 4. mai 2007 #10 Skrevet 4. mai 2007 Hei og hopp Nattens dronning er her og:) Nettopp lagt mannen. Nå skal jeg dibbe litt og henge opp bunadskjorte. Vi skal i bryllup i morgen. Og vet dere hva? Bunaden har blitt litt for stor. Jiha!!!!!!!!!!!!!
♥Snulder Skrevet 4. mai 2007 #11 Skrevet 4. mai 2007 Bedre med en bunad som heng og sleng, enn en bunad som man ser ut som ei surre svinesteik i!!!
Gjest Skrevet 4. mai 2007 #12 Skrevet 4. mai 2007 Jeg kaller meg selv Mor Norge i bunad:S Frister ikke å stryke linskjorte. Hater stryking... Men det blir bra å kunne spise uten å føle at jeg blir blå på leppene
Gjest Skrevet 4. mai 2007 #13 Skrevet 4. mai 2007 sjkortestryking...blæh surra steik? heheheheh =) hva blir min bunad da? den er omsydd til å passe med korsett i.men er maaaange år siden jeg brukte det...så ja,heng,sleng,skakk og helt ok =0) skal i konfirmasjon i mårra.uuuuten bunad ;o) tralalalalaaaa (så fikk jeg utsatt strykinga litt til)
Gjest Skrevet 4. mai 2007 #14 Skrevet 4. mai 2007 Heldiggris Jeg har ikke gidda kjøpe noe nytt. Blir bare deppa av å prøve. Bunaden er i grunnen redningen for oss som ikke liker annet enn treningstøy:) Kos deg i konfirmasjon Nå skal jeg vri opp skjorta. Blæhhhh
Gjest Skrevet 4. mai 2007 #15 Skrevet 4. mai 2007 kjøper skjelden nytt jeg heller.som regel må jeg inn i barnestørrelser for å finne noe som ikke slenger å ser kasta ut på meg...er en god del for tynn kan man si. bunaden ja...den tråden er lenger ned tror jeg...ikke helt på bølgelengde med den lenger. blir vel show i mårra.skal til kaffe,så vi får sove leeenge.=)) vri skjorta du,og kos deg med strykinga...urgh.....;o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå