Attpåklatten :-)™ Skrevet 4. mai 2007 #1 Skrevet 4. mai 2007 Nå stikker jeg til køys, helt renskurt soverom idag, skinnende rene vinduer til og med;.) Rent og hvitt sengetøy som har hengt og tørket i solen idag.........det dufter bare nydelig!!! Sov godt:-)
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 4. mai 2007 #2 Skrevet 4. mai 2007 Natta??? Er det ikke nå det begynner??? Natta da.....
Gummelillan Skrevet 4. mai 2007 #3 Skrevet 4. mai 2007 Hm, nå fikk jeg mer lyst til å ligge over til deg da, men OK natta ;-D Skal krype til køys selv også. Må bare sette en bolledeig til kaldheving.. Lovte å bake 40 boller til klasseturen til eldste prinsessen i morgen. Natta!
♥Snulder Skrevet 4. mai 2007 #4 Skrevet 4. mai 2007 Pysjamasparty hos Attpåklatten;=)??? Vi stiller kvinnsterke vi !!!!
Attpåklatten :-)™ Skrevet 4. mai 2007 Forfatter #5 Skrevet 4. mai 2007 Bare å komme det jenter - vi kan ha hjemmealenefest;-)) Har kassevis med vin til og med - har jo vært på salg på polet vet dere;-)
Gjest Skrevet 4. mai 2007 #6 Skrevet 4. mai 2007 Å det hørtes deilig ut. Både med nyvaska rom og vin. Sove godt. Er du bedre i dag?
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 4. mai 2007 #7 Skrevet 4. mai 2007 Vi kunne jo alltids tatt med noe også.... Det var vel sengetøyet og nyvasket soverom som fristet oss mest.......
♥Snulder Skrevet 4. mai 2007 #9 Skrevet 4. mai 2007 Høres flott ut!! Si i fra i god tid så jeg får funnet fram flanellsnattkjolen jeg har arvet etter oldemor!!! Sov godt!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå