Anonym bruker Skrevet 4. mai 2007 #1 Skrevet 4. mai 2007 Har slutta helt å sparke... sparka masse før! Hva skjer??
Moonflower Skrevet 4. mai 2007 #2 Skrevet 4. mai 2007 Drikk iskaldt vann og spis noe med masse sukker i, hvis ikke det hjelper så burde du ringe føden sånn helt for sikkerhetsskyld. gårnok bra skal du se
❤lille stjerne❤ Skrevet 4. mai 2007 #3 Skrevet 4. mai 2007 Kan hende den sparker som bare det vettu, bare på et sted du ikke kjenner det så godt. Ring føden hvis du er redd, så sier de om du skal undersøkes eller ikke. Det er nok ikke farlig.
Gjest Ut på tur Skrevet 5. mai 2007 #4 Skrevet 5. mai 2007 I dag er det lørdag. Forhåpentlig er det liv i magen igjen i dag . Jeg hadde en sånn dag forrige fredag (var i uke 25) Ringte føden for jeg blei skikkelig satt ut av det. Fikk ikke gjort jobben min eller noe. Jeg fikk beskjed om å drikke kald saft med isbiter. Fikk beskjed om at jeg skulle ha 3 spark per 1/2 time. Har en rolig dag i dag også. Ser ut som det er litt mønster på det. På slutten av en travel stressende arbeidsuke blir også lillevennen sliten og sover masse. Rolig i magen i dag også. Men etter jeg tok saft med isbit trikset fikk jeg de beroligende sparkene I dag skal vi lade batterier begge to Jeg er førstegangs og har ringt til JM ved flere anledninger. Hvorfor gå rundt med hjertet i halsen for ting som er helt naturlig tenker jeg
"husmor"med lille Nora Skrevet 5. mai 2007 #5 Skrevet 5. mai 2007 har opplevd det samme.. men det var vanlig det at babyen tok seg noen "late" dager. hehe.. men sjekk med JM eller føden for sikkerhetskyld.
KS 15.08.07 Skrevet 5. mai 2007 #6 Skrevet 5. mai 2007 Men altså; 3 spark pr 1/2 time!!! Jeg regner med det er et snitt tall ? ? De sover jo gjerne litt også !!
Anonym bruker Skrevet 5. mai 2007 #7 Skrevet 5. mai 2007 Jeg kjenner heller ikke spark, men disse "triksene" med saft ogv virker ikke de heller. og idag er det andre dagen uten spark...
Gjest Ut på tur Skrevet 5. mai 2007 #8 Skrevet 5. mai 2007 Da skal du ringe på føden med en gang Ikke noen grunn til å være unødig bekymret, og om du ikke har hatt noen spark på to dager har du GOD grunn til å ringe
spirenr 2 er gutt! Skrevet 5. mai 2007 #9 Skrevet 5. mai 2007 Ring føden med en gang!! Så får du sjekket babyen din!! Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå