Gå til innhold

Dere som piercer babyene deres: Hva med tatoering da?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Lykkeliten2
Skrevet

ingen tatoveringer på min datter. :)

Hva har det med øredobber å gjøre forresten??

Skrevet

Ja kanskje jeg skulle få en 'jeg elsker mamma' tattovering på Martin ;)

Men han har altså ikke øredobber da, så da kan jeg vel ikke det likevel...

Skrevet

jEG HAR!

Jeg har tatoert et lite rosa hjerte på skulderen til gullet mitt og tatoert det samme på meg og pappaen.Kjempe søtt- bare ett sånt lite ett på ca 1,5 cm.

Pappa driver tatoo/piercing studio. Men gullet mitt har ingen piercing.

Gjest Lykkeliten2
Skrevet

hva skjer med den når huden strekker seg mens barnet vokser da?

jeg har aldri hørt om noen som har gjort noe sånt før. hvor gammel er barnet da?

Skrevet

Jøss så idiotisk!

Tatovere babyer er ulovlig! 18- årsgrense vet du...

Har ingen sammenheng med NYDELIGE øredobber på babyer! HIHIHIH!

Skrevet

Men å stikke nåler i de er helt greit?

Skrevet

Har ikke tatovert ham enda, det får holde med hull i nese og tunge. Vurderer å kjøpe svart skinndress til ham, da blir han tøff i sommer, med svarte solbriller og greier.

Skrevet

Hun blir 1 år nå den 15 mai. Den strekkes vel etterhvert men da er det jo bare å tatoere noe nytt over.

Vi er veldig glade i tatoeringer skjønner du. Mannen min har nesten dekket hele kroppen og jeg har 9 stk.

Gjest Lykkeliten2
Skrevet

Dette må være et tulle innlegg.. herregud. jeg er flau over at jeg ble "sucked in"..

Gjest Lykkeliten2
Skrevet

men dere er BLITT glad i tatoveringer i årenes løp.. hun er jo sin egen person..

det er jo ikke lov heller. er du ikke bekymret for din manns (tattoo sjappe) rykte?

Jeg vet at dere kan TA meg nå i og med at jeg har tatt øredobber på min datter.. men her hvor vi bor er det ivertfall kulturellt akseptert og nesten forventet. Jeg tror ikke engang at stammefolk (primitive) tatoverer småbarna sine.

Skrevet

Men hun vokser jo opp hos oss og i et miljø med mye tatoering, så hun kommer sikkert til å ville ta flere når hun er eldre.

Kan på en måte kalle det kultur og tradisjon.

Og det er mange flere barn i vårt miljø som har tatoering, det er ikke så uvanlig!

Skrevet

Klart det er tulleinnlegg. Mannen min driver tatoveringsstudio, og han bare lo av innlegget. Ingen med vettet i behold ville finne på å tatovere en baby. Det finnes ingen miljøer hvor det er akseptert.

Skrevet

Jøss,ja! Her er unga fulle av tribals,kina-tegn og store drager....

Sparer jo masse penger på å tatovere de nå,for da slipper vi unna med små tattiser. Strekker seg jo når unga blir større,så vi bare lager de i 1:15 scala så blir de riktig etterhvert ;-)

Skrevet

Det er faktisk ikke 18 års aldersgrense på tatoveringer.

Piercingstudioene setter sine egne aldersgrenser, men de SERIØSE har 16 år på piercing, 18 på intimpiercing og tatoveringer.

De er tross alt permanente.

Det å tatovere en baby er uansvarlig og rett og slett ren idioti synes jeg, og jeg er veldig glad i kroppskunst selv.

Tatoveringen er sikkert råsøt nå, men å si at når tatoveringen har strekt seg og ser grusom ut skal dere tatovere åtteåringen også? så barnet er dekket til slutt?

Og hva når vennene til ungen deres vil tatovere seg også?

Kroppen er et lerret man skal betrakte resten av livet, så kunsten på det må appellere til den enkelte.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...