Gjest Lykkeliten2 Skrevet 4. mai 2007 #2 Skrevet 4. mai 2007 ingen tatoveringer på min datter. Hva har det med øredobber å gjøre forresten??
så var vi 4 Skrevet 4. mai 2007 #3 Skrevet 4. mai 2007 Ja kanskje jeg skulle få en 'jeg elsker mamma' tattovering på Martin Men han har altså ikke øredobber da, så da kan jeg vel ikke det likevel...
Anonym bruker Skrevet 4. mai 2007 #4 Skrevet 4. mai 2007 jEG HAR! Jeg har tatoert et lite rosa hjerte på skulderen til gullet mitt og tatoert det samme på meg og pappaen.Kjempe søtt- bare ett sånt lite ett på ca 1,5 cm. Pappa driver tatoo/piercing studio. Men gullet mitt har ingen piercing.
Gjest Lykkeliten2 Skrevet 4. mai 2007 #5 Skrevet 4. mai 2007 hva skjer med den når huden strekker seg mens barnet vokser da? jeg har aldri hørt om noen som har gjort noe sånt før. hvor gammel er barnet da?
Anonym bruker Skrevet 4. mai 2007 #6 Skrevet 4. mai 2007 Jøss så idiotisk! Tatovere babyer er ulovlig! 18- årsgrense vet du... Har ingen sammenheng med NYDELIGE øredobber på babyer! HIHIHIH!
Anonym bruker Skrevet 4. mai 2007 #8 Skrevet 4. mai 2007 Har ikke tatovert ham enda, det får holde med hull i nese og tunge. Vurderer å kjøpe svart skinndress til ham, da blir han tøff i sommer, med svarte solbriller og greier.
Anonym bruker Skrevet 4. mai 2007 #9 Skrevet 4. mai 2007 Hun blir 1 år nå den 15 mai. Den strekkes vel etterhvert men da er det jo bare å tatoere noe nytt over. Vi er veldig glade i tatoeringer skjønner du. Mannen min har nesten dekket hele kroppen og jeg har 9 stk.
Gjest Lykkeliten2 Skrevet 4. mai 2007 #10 Skrevet 4. mai 2007 Dette må være et tulle innlegg.. herregud. jeg er flau over at jeg ble "sucked in"..
Gjest Lykkeliten2 Skrevet 4. mai 2007 #11 Skrevet 4. mai 2007 men dere er BLITT glad i tatoveringer i årenes løp.. hun er jo sin egen person.. det er jo ikke lov heller. er du ikke bekymret for din manns (tattoo sjappe) rykte? Jeg vet at dere kan TA meg nå i og med at jeg har tatt øredobber på min datter.. men her hvor vi bor er det ivertfall kulturellt akseptert og nesten forventet. Jeg tror ikke engang at stammefolk (primitive) tatoverer småbarna sine.
Anonym bruker Skrevet 4. mai 2007 #12 Skrevet 4. mai 2007 Men hun vokser jo opp hos oss og i et miljø med mye tatoering, så hun kommer sikkert til å ville ta flere når hun er eldre. Kan på en måte kalle det kultur og tradisjon. Og det er mange flere barn i vårt miljø som har tatoering, det er ikke så uvanlig!
Sanasol har 2 herlige jenter Skrevet 4. mai 2007 #13 Skrevet 4. mai 2007 Klart det er tulleinnlegg. Mannen min driver tatoveringsstudio, og han bare lo av innlegget. Ingen med vettet i behold ville finne på å tatovere en baby. Det finnes ingen miljøer hvor det er akseptert.
Anonym bruker Skrevet 4. mai 2007 #14 Skrevet 4. mai 2007 Jøss,ja! Her er unga fulle av tribals,kina-tegn og store drager.... Sparer jo masse penger på å tatovere de nå,for da slipper vi unna med små tattiser. Strekker seg jo når unga blir større,så vi bare lager de i 1:15 scala så blir de riktig etterhvert ;-)
bobleplast og Amélie Amelusk Skrevet 5. mai 2007 #15 Skrevet 5. mai 2007 Det er faktisk ikke 18 års aldersgrense på tatoveringer. Piercingstudioene setter sine egne aldersgrenser, men de SERIØSE har 16 år på piercing, 18 på intimpiercing og tatoveringer. De er tross alt permanente. Det å tatovere en baby er uansvarlig og rett og slett ren idioti synes jeg, og jeg er veldig glad i kroppskunst selv. Tatoveringen er sikkert råsøt nå, men å si at når tatoveringen har strekt seg og ser grusom ut skal dere tatovere åtteåringen også? så barnet er dekket til slutt? Og hva når vennene til ungen deres vil tatovere seg også? Kroppen er et lerret man skal betrakte resten av livet, så kunsten på det må appellere til den enkelte.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå