Anonym bruker Skrevet 4. mai 2007 #1 Skrevet 4. mai 2007 Har vært sammen med typen i 7 mnd nå, vi har begge 1 barn hver fra før. Vi er veldig ulike, forskjellig syn på barneoppdragelse og døgnrytme. Han har sitt barn 50 % og jeg har hovedomsorgen for mitt med samvær med far annenhver helg. Nå har det vært mye styr i livet hans siden jeg ble kjent med han og nå har det toppet seg med alt. Xn hans er blitt banket opp av sin kjæreste/x i dag. Vedkommende har truet henne og barnet på livet og er bruker av narkotiske stoffer. Nå er jeg så i tvil om hva jeg vil videre. Vi har møtt så mye motstand i løpet av forholdet at jeg nesten lurer på om det er verd det. Ser jo ut til at ting ikke roer seg heller. Nå er politi og barnevern innkoplet, hvor mye skal vi tåle? Jeg er en rolig person som aldri har hatt kontakt med rusmidler eller noe og aner ikke annet enn fra media hva som kan skje i sånne saker. Et innlegg her løser nok ikke våre problemer, men det er godt å skrive av seg litt frustrasjon uanset.
Anonym bruker Skrevet 4. mai 2007 #2 Skrevet 4. mai 2007 Hmmm... Foreslår at du kommer deg ut før det er for sent. Jeg har aldri vært innblandet i rusmidler, men min kjære har. Byr på ufattelig mange problemer jeg helst skulle vært foruten. Men etter x-antall år så er den forbanna kjærligheten da...
Anonym bruker Skrevet 4. mai 2007 #3 Skrevet 4. mai 2007 ikke typen som bruker da, men eksen til hans eks
Anele&Solstråla Skrevet 5. mai 2007 #4 Skrevet 5. mai 2007 hvis du virkelig elsker han/er glad i han klarer vel dere sammen å takle motgangen dere møter på...kan ikke ALLTID være bare medgang. Dessutn, motgang gjør en sterkere:)
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2007 #5 Skrevet 9. mai 2007 Hi her Det går nok bare en vei her er jeg redd. Og det er ikke bare pga hendelsen i helga, men det at vi er så ulike også. Jeg tør ikke ta sjansen på et forhold /framtid når vi har ulikt syn på barneoppdragelse og har så ulik måte å leve på. Men jammen er det trist, følelsen av å ha mislykkes igjen... Var så sikker da jeg traff han på at dette var meant to be liksom Tårene triller her Har ikke hørt fra han siden i går. Ville så gjerne at dette skulle vare, er jo trossalt over 30 og livet er langt fra slik jeg håpet det skulle bli
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå