Morango 29.05.2007 Skrevet 4. mai 2007 #1 Skrevet 4. mai 2007 Det jeg skal kjøpe til meg selv er gode gåsko som jeg kan gå i når jeg skal trille den lille med i sommer:) Et lite tips:) Det skal være min gave i forbindelse med fødselen. Håper gaven bringer masse gålyst til å holde meg i form å få mye energi, å kanskje litt sol..
Love my kidz Skrevet 4. mai 2007 #2 Skrevet 4. mai 2007 Vet du.. akkurat det samme har jeg gått og tenkt på!! Jeg kommer til å være mye ut på trilleturer, så da er det viktig med bra sko. Har jo løpesko fordi jeg var aktiv på 3t før jeg ble gravid, men skal nok unne meg et par nye ja, som passer bedre til vanlige bukser =)
#Aurora har tre gutter# Skrevet 4. mai 2007 #3 Skrevet 4. mai 2007 høres bra ut ja.Skal kjøpe meg en del nytt etter fødselen jeg også.Skal bli godt det også.Allikevel om jeg nyter og gå gravid.
Gjest Skrevet 4. mai 2007 #4 Skrevet 4. mai 2007 For en fantastisk god idè!! det tror jeg at jeg skal kjøpe meg også.
ennaH Skrevet 4. mai 2007 #5 Skrevet 4. mai 2007 Så fornuftig du er! Forrige gang kjøpte jeg meg ny klokke. Denne gangen har jeg veldig lyst til å unne meg et par diamantøredobber. Fordi det er noe jeg har lyst på, og som jeg ellers aldri vil finne noen unnskylding for å kjøpe. *fnis*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå