=Mina min og mej= Skrevet 4. mai 2007 #2 Skrevet 4. mai 2007 gå inn på www.husbanken.no der står det om bostøtte.. selv søkte jeg bare.. før jeg visste noe som helst, og i dag fikk jeg innvilga det.. er storfornøyd.. har ikke lån heller, så.. trodde man måtte ha det.. men uansett, se på den siden der du og se om du blir no klokere.. og tenk som meg; ikke farlig å slenge inn en søknad, det verste som skjer er jo at du ik har krav på det.. lov å prøve.. hehehe klemklem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå