englegutt/2prinsesser+spiren Skrevet 4. mai 2007 #1 Skrevet 4. mai 2007 trenger ordentlig korsett, for jeg har fortsatt "gravid" mage, å den har jeg lyst å gjemme i bryllupet (i alle fall siden jeg ikke er gravid) finner ikke noe noen sted!!!!!!!!
♥Snulder Skrevet 4. mai 2007 #2 Skrevet 4. mai 2007 Så ett korsett på Lisenett som virket kjempefint. Men de har det dessverre bare til salgs i butikken, ikke i nettbutikken:(
englegutt/2prinsesser+spiren Skrevet 4. mai 2007 Forfatter #3 Skrevet 4. mai 2007 hvor ligger den hen da? bor i akershus
♥Snulder Skrevet 4. mai 2007 #4 Skrevet 4. mai 2007 2 mil sør for Trondheim..... Blir litt langt i og med at jeg også bor i Akershus.
Anonym bruker Skrevet 4. mai 2007 #5 Skrevet 4. mai 2007 Jeg kjøpte et slags korsett (ikke stramt, men med spiler) i en undertøysbutikk som lå i Paleet på Karl Johan... Men det begynner å bli fem år siden... Søk på undertøy på google/gule sider...?
Anonym bruker Skrevet 5. mai 2007 #6 Skrevet 5. mai 2007 åå nei no finner jeg ikke den siden jeg såg på nette , som solgte ordentlig korsett te 500-600 kr.Hjelp jeg skulle jo bestille der selv!!
Anonym bruker Skrevet 5. mai 2007 #7 Skrevet 5. mai 2007 Fant ei side. http://www.fredericks.com/category.asp?catalog%5Fname=Holiday2002&category%5Fname=Corsets%2DBridal&Page=
Gjest Ut på tur Skrevet 5. mai 2007 #8 Skrevet 5. mai 2007 Det ligger en liten undertøysbutikk på St.Hanshaugen i Oslo. Husker desverre ikke hva butikken heter. Men den ligger lett synlig på et hjørne dersom du tar ullevålsveien opp til til St.Hanshaugen ( er ikke veldig kjent i Oslo) Butikken ser veldig liten ut. Men de har store lager og proffe folk som jobber der. Du går ikke derfra før de har gjort alt for å prøve å finne noe som passer deg Der får du hjelp helt inn i prøverommet. Du får først en modell, dersom du trenger hjelp til å få den på får du det. Så ser de hvordan denne sitter på deg. Husk at noe sånt som 90% av alle norske kvinner bruker feil BH størrelse!! Da jeg var det var det "100" andre bruder som var der så jeg tror de kan dette med undertøy til brud. Har du kjøpt kjolen? Viktig at undertøyet passer inn under kjolen. Dersom du har kjolen allerede så ta et bilde av den. Dersom det er en todelt kjole med for eksempel en overdel som det er mulig å ta med seg ville jeg tatt den med til butikken sånn at du kan prøve undertøyet med kjolen utenpå. Uansett hvor du havner. Lykke til
englegutt/2prinsesser+spiren Skrevet 5. mai 2007 Forfatter #9 Skrevet 5. mai 2007 kjolen er bestilt og er i danmark, men jeg kan ha hva som helst av undertøy under den men da skal jeg prøve å finne den butikken tusen takk for alle svar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå