Anonym bruker Skrevet 4. mai 2007 #1 Skrevet 4. mai 2007 Han søker etter et diskret forhold og one to one sex. Hva gjør jeg??Fant nettopp hans profil via internettbloggen.
Anonym bruker Skrevet 4. mai 2007 #2 Skrevet 4. mai 2007 For å få svar på det du lurer på er det nok ingen vei utenom å kontrontere han med funnet.
Anonym bruker Skrevet 5. mai 2007 #3 Skrevet 5. mai 2007 Det er vel ganske tydelig hva han vil, da. -Skriver det jo selv i store bokstaver! Hvis jeg var deg ville jeg ha vurdert å avslutte forholdet. Beklager, men forholdet er vel egentlig allerede over, på en måte- med tanke på din tillit til ham. Om han har hatt sex med noen ennå er vel nesten irrelevant. Jeg vet at dette ikke er lett for deg, og at det sikkert ikke blir lett for deg uansett hva du velger å gjøre. Men prøv å være sterk i tiden fremover nå, så kan du heller være lei deg litt senere. Lykke til uansett! Klem, X
Anonym bruker Skrevet 5. mai 2007 #4 Skrevet 5. mai 2007 Jeg syns du skal ta en utskrift av profilen hans på nettet, der det står tydelig hva han søker. Gi mannen din en sjanse; spør han om han har noe han ønsker å fortelle deg, og fortell han at det er på tide å være ærlig og tenke seg godt om, før han i såfall svarer nei. Dersom han likevel skulle svare nei, legger du frem utskriftene på bordet og spør rett ut hva dette skal bety. Da tenker jeg noen får et lite problem med å forklare seg. Slike ting er utrolig ødeleggende for forholdet, tilliten forsvinner. Tankene begynner jo å surre, har han holdt på slik lenge, hva er grunnen til at han søker andre, har han det ikke bra, og ikke minst; har han hatt sex med noen andre... Konfronter han, og ta ting deretter.
Gjest Skrevet 5. mai 2007 #5 Skrevet 5. mai 2007 En annen ting du kan gjøre er å opprette en fake profil og ta kontakt med han. Prøve å forføre han. Viser det seg at han biter på. Så har du jo fått det svaret du lurer på. Gjør nok utrolig vondt om han flørter og går med på å møte deg. Men da vet du ihvertfall hvor han står... og er han så dust, så fortjenner han ikke deg!!!
Reem Skrevet 5. mai 2007 #6 Skrevet 5. mai 2007 Hei dere.Hovedinnlegger her. Takk for svar.Hvis jeg hadde hatt printer ville jeg ha skrevet det ut ja.Vi har en datter sammen så ikke bare bare å flytte fra heller,men må si jeg har mistet absolutt all tillit til ham. Har tatt han på fersken med ei annen på nettet før,men han eksploderte i sinne når jeg konfronterte han med det. Jeg er bare 21,og han er en god del eldre enn meg.Så jeg skjønner ikke grunnen til dette.Skal konfrontere han med det. Tusen takk for tips og råd.
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2007 #7 Skrevet 7. mai 2007 Eksploderte i sinne når det er han som sårer deg. Skulle tro han var voksen nok til å prate med deg om han er eldre enn deg. Hvordan går det?? Det er jo ganske tydelig det han vil da, ha i pose og i sekk.. Nei, du er for god for han, la han slippe å søke etter diskrete forhold og forlat han, da trenger han ikke å holde ting hemmelig, men da er kanskje spenningen over.
Gjest Skrevet 8. mai 2007 #8 Skrevet 8. mai 2007 Oi, hvis det allerede har skjedd før, hadde jeg ikke vært i tvil: dumpe han. Synd å si det, men jeg ser ikke noen lykkelig framtid for dere, å da er det bedre å bryte opp nå før en baby er født. Tro meg, det finnes MASSE greie kjekke mannfolk der ute og du er verdt å elskes! Du må ikke tro at det ikke finnes noen andre for deg. Lykke til.
Anonym bruker Skrevet 27. mai 2007 #9 Skrevet 27. mai 2007 Hei! Ville bare si at jeg har akkurat vært utsatt for det samme. Har en tråd gående på denne siden jeg også. Fant ut at han søkte etter elskerinne og hadde kontakt med flere på nettet. Samboeren min har lagt alle kort på bordet - håper jeg - og vi skal prøve å få det til å fungere igjen. Men vet ikke hvordan det går - føler at han har vært utro selv om han ikke har møtt noen - men han hadde jo planlagt det! Vi har også en liten jente sammen og man vil jo gjerne få det til å fungere når man har barn sammen. Så vi får se hvordan det går - men det kan bare tiden vise. Håper du har funnet ut hva du vil gjøre og at du finner den beste løsningen for deg og barnet. )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå