Harald Ripultfør Skrevet 4. mai 2007 #1 Skrevet 4. mai 2007 Hei! Jeg kom til Peppes kvart over 12, men da var ikke dere der! Ikke det at det gjør så mye, men bare så dere ikke tror at jeg ikke gadd å komme!
Gjest Skrevet 4. mai 2007 #2 Skrevet 4. mai 2007 Hei, Barneavdelingen på peppes på akerbrygge var stengt fordi de pusser opp! Marita & William, Heidi & Sandra og Silje & Leo ventet uten for til ca 10 over for å se om det kom noen etternølere Jeg var litt sent ute så jeg gikk vel forbi peppes ca kvart over og jeg kikket for å se om jeg så noen, men det gjorde jeg ikke! Så dumt, for vi må ha gått rett forbi hverandre! Men vi får ordne et treff til snart og håpe at flere dukker opp da!! Vi endte forresten opp på Pascal til slutt!
nedtråkka kaviartubepupper Skrevet 4. mai 2007 #3 Skrevet 4. mai 2007 å, så dumt! det var jo ikke meningen i det hele tatt! vi får ta ett treff igjen snart da ) hadde vært utrolig morro å være ute. merket i dag at snuppa mi IKKE syns det er veldig gøy på cafe.... he he klemklem
Harald Ripultfør Skrevet 5. mai 2007 Forfatter #4 Skrevet 5. mai 2007 Jeg skjønner jo godt at dere sikkert ville ut å trille i det fine været, og det var jo jeg som kom for sent! Men vi tar et nytt treff snart da!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå