Gå til innhold

Oh CRAP!!

♥Tuppa, Noah ;( Lillebror ♥

Anbefalte innlegg

Skrevet

Disse leggkrampene og krampene under føttene er ikke til å stå ut med..Bare jeg må opp ei trapp så kommer leggkrampa snikende som et ullteppe:D Hehe. Å om natta kommer disse krampene hver gang jeg rører på meg Grrrr....

Flere som plages me disse ullteppene??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har utrolig smertefulle kramper om natta, er så vondt å våkne av det. så føles det som jeg har 1000 maur i føttene iblant:p

Skrevet

Har disse krampene om natta. Våkner av at jeg ikke klarer å røre føttene. Ender med at jeg ligger å roper au og vekker samboeren... Det har han bare godt av. Når han har sprutet det inni meg så får han versego være med på alt!!!!! :-)

Skrevet

Kan være det hjelper med magnesium...det roer ben!

Skrevet

Hei!

Det er lurt å støte bena mot noe eller reise seg opp og gå litt så går de over,Det anbefales å spise en bannan sent på kvelden det skal hjelpe sies det.

Eneste som hjelper for meg er å stå opp å gå litt til det gir seg.

Skrevet

før en legger seg så er det forebyggende å strekke leggmusklene, bøy i ankelleddet;)

Skrevet

Signerer magnsium. Faktisk trenger du - som så mye annet - mer magnesium i svangerskapet, og grunnen til at en banan om kvelden skal hjelpe er at det er mye magnesium i bananer har jeg hørt.

Jeg bruker magnesium til vanlig fordi jeg alltid har hatt mye kramper nesten over alt i kroppen, og de få gangene jeg har glemt pillene våkner jeg faktisk med kramper i leggen.

Må understreke at det hjelper ikke alle, men er vel verdt et forsøk? Ikke ta aaaaltfor stor dose, du kan bli litt uggen i magen av for stor dose(diaré/litt vondt).

Skrevet

Jeg var veldig plaget i forrige svangerskap, og fikk kjempe god hjelp med akupunktur!! Har ikke merket mye enda, men er bare 24 uker og det var de siste 10 ukene det var plagsomt sist. Lever i håpet om at det ikke blir like ille nå.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...