_Mita_<3 Skrevet 4. mai 2007 #1 Skrevet 4. mai 2007 11 dager før termin.. sex og akupunktur funker:) 2 mai 07 kl 09.52 kom ole sebastian til verden.. 2925 gr og 48 cm:) masse hår! ligner mye på sin pappa ja:) dette er det fantastiske jeg har og kommer til å oppleve.. å gjør dette med glede igjen:) Hele fødselen gikk glatt på ca 5 timer:) uten problem:) oppdaterer senere:) ville bare fortelle:) er verdens stolteste mamma og pappa her:) kjeeeempe gøøøy:) bilder av gutten på nicket mitt - minebilder:)
*Muffin* og mini Muffin * Skrevet 4. mai 2007 #3 Skrevet 4. mai 2007 Gratulerer så mye med den lille søte gutten Nå bare gleder jeg meg mer til å se min lille gutt, når jeg leste dette, og så bildene..
Mamman til prinsesse Malin Skrevet 4. mai 2007 #8 Skrevet 4. mai 2007 Gratulere så kjempe masse=) kjempe søt gutt du har fått!! Gleder meg masse til lille jenta vår kommer..
babybooooom-OG Alisha babyen.. Skrevet 4. mai 2007 #9 Skrevet 4. mai 2007 Ååååå, gratulerer så mye...heldiggris..hehe kjempe nydelig gutt dere har fått..kos dere masse...venter spent på og høre om hvordan fødselen din var!!!
Gjest Skrevet 5. mai 2007 #10 Skrevet 5. mai 2007 Gratulerer så mye! Så flott å lese at alt gikk så fint:-)))) Nydelig gutt! Fortsett å kose dere masse. *Gleder meg veldig til det er min tur nå*
Gullfiskkammerat og Iselin Skrevet 5. mai 2007 #11 Skrevet 5. mai 2007 Gratulerer såååå mye, det var en søt liten gutt:-) også så fint navn, dersom det viser seg at den lille i magen ikke er ei jente, så har vi det navnet som alternativ til Tobias..... dere får kose dere masse alle tre:-)
lite jentenurk Skrevet 5. mai 2007 #12 Skrevet 5. mai 2007 Gratulerer så mye med lillegutt, og lykke til videre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå