Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

fy søren...! nå har jeg nettopp trykt i meg ikke mindre enn 7 is!!! :) :) hehe fikk helt dilla og spiste 7 på rappen!!!

hehe lover at jeg aldri mer skal gjøre dte, men isbilen is er så godt!!!! :) :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hahahahaha, nå fikk jeg meg en GOD latter!! *hihi* :P Bra det ikke er bare meg da!!:P Men nå har jeg aldri spist såå mange da. Men selv sitter jeg her og gomler 'smash'. Det er jo såå godt!!:))

Skrevet

Kos deg du Silje:o)

Håper alt står bra til i Elverum. Det har vært lite treff i Lillestrøm i det siste, de fleste har jo født, og du har flytta. Si ifra neste gang du skal til Lillestrøm da:o)

Klem Renate

Skrevet

hei du. :)

jepp her ar alt bra. :) depresjonen er helt borte og vi har det kjempe bra alle tre. ja det er vel elisabeth og carina sin tur neste gang. hehe så er det min!! :) :) jippi så er det din. :) :) :) ja jeg driver å lurer litt på om jeg skal komme nedover på mandag og bli med på treffet som er på pikene da. :) :)

hvordan har du det?? :)

klem klem

Skrevet

hehe. :) :) bra vi er fler. :)

smash er godt det ja. :) :)

Skrevet

Hi hi hi... 7 is ER mye! Trodde jeg hadde gaatt helt amok her om dagen da jeg spiste tre paa en kveld. Da hadde jeg rimelig vondt i magen etterpaa ogsaa. Men is er saa utrooolig godt om dagen!

Hoerte isbilen plinge utenfor for en time siden. Var i ferd med aa loepe ned da jeg minnet meg selv om hva som skjer dersom jeg har saant liggende i frysa...

Snickers-is er min store svakhet om dagen. Lurer paa om jeg maa gaa aa kjoepe litt is naa?

Skrevet

Godt å høre at alt står bra til. Det var kanskje det som skulle til, å komme hjem:o)

Jeg har det bare bra, formen er fin, men har en del kynnere, så nå har jeg blitt sykmeldt 40% Desverre er hjemmedagene mine tirsdag og torsdag, så jeg får ikke blitt med på mandag. Har veldig lyst da, har lyst til å se bebbisene. Lena tok med seg sønnen sin på siste treffet, og han var helt nydelig. Ble om mulig, enda mer utålmodig med å føde. Men, må bare holde ut noen uker til. Er iallefall over på 3 trimester da:o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...