Gjest Skrevet 4. mai 2007 #1 Skrevet 4. mai 2007 fy søren...! nå har jeg nettopp trykt i meg ikke mindre enn 7 is!!! :) hehe fikk helt dilla og spiste 7 på rappen!!! hehe lover at jeg aldri mer skal gjøre dte, men isbilen is er så godt!!!! :)
Mamma&LilleKrølle Skrevet 4. mai 2007 #2 Skrevet 4. mai 2007 Hahahahaha, nå fikk jeg meg en GOD latter!! *hihi* Bra det ikke er bare meg da!! Men nå har jeg aldri spist såå mange da. Men selv sitter jeg her og gomler 'smash'. Det er jo såå godt!!)
o7baby Skrevet 4. mai 2007 #3 Skrevet 4. mai 2007 Kos deg du Silje:o) Håper alt står bra til i Elverum. Det har vært lite treff i Lillestrøm i det siste, de fleste har jo født, og du har flytta. Si ifra neste gang du skal til Lillestrøm da:o) Klem Renate
Gjest Skrevet 4. mai 2007 #4 Skrevet 4. mai 2007 hei du. jepp her ar alt bra. depresjonen er helt borte og vi har det kjempe bra alle tre. ja det er vel elisabeth og carina sin tur neste gang. hehe så er det min!! :) jippi så er det din. :) ja jeg driver å lurer litt på om jeg skal komme nedover på mandag og bli med på treffet som er på pikene da. :) hvordan har du det?? klem klem
SusieQ-Anna210707+Kasper090409 Skrevet 4. mai 2007 #6 Skrevet 4. mai 2007 Hi hi hi... 7 is ER mye! Trodde jeg hadde gaatt helt amok her om dagen da jeg spiste tre paa en kveld. Da hadde jeg rimelig vondt i magen etterpaa ogsaa. Men is er saa utrooolig godt om dagen! Hoerte isbilen plinge utenfor for en time siden. Var i ferd med aa loepe ned da jeg minnet meg selv om hva som skjer dersom jeg har saant liggende i frysa... Snickers-is er min store svakhet om dagen. Lurer paa om jeg maa gaa aa kjoepe litt is naa?
o7baby Skrevet 4. mai 2007 #7 Skrevet 4. mai 2007 Godt å høre at alt står bra til. Det var kanskje det som skulle til, å komme hjem:o) Jeg har det bare bra, formen er fin, men har en del kynnere, så nå har jeg blitt sykmeldt 40% Desverre er hjemmedagene mine tirsdag og torsdag, så jeg får ikke blitt med på mandag. Har veldig lyst da, har lyst til å se bebbisene. Lena tok med seg sønnen sin på siste treffet, og han var helt nydelig. Ble om mulig, enda mer utålmodig med å føde. Men, må bare holde ut noen uker til. Er iallefall over på 3 trimester da:o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå