2 gutter og 1 jente Skrevet 4. mai 2007 #1 Skrevet 4. mai 2007 kan dette vaere noe? jeg har jo aldri foedt foer... akkurat naa trekker magen seg sammen og det gjoer vondt. ikke uutholdelig vondt i det hele tatt, men...vondt liksom. det gaar litt i tak og varer vell ca 20 sekunder (litt mere kanskje) ogsaa roer det seg. veit ikke hvor lenge det er imellom, men tror ikke det er noe moenster i det hele. hadde en hyrdestund for noen timer siden...kanskje jeg skulle tvinge gubben til aa ta meg en runde til? kanskje jeg kan faa ut babyen min da? kanskje det hele er bare oensketenking? for naa ble pluttselig magen bare kjempehard og ikke saa vond lengre. huff, foeler meg som et fjols som sitter saann her og haaper og haaper...men jeg vil saa gjerne foede naa. syns det er min tur.
(Muskat) Skrevet 4. mai 2007 #2 Skrevet 4. mai 2007 Det er ikek noe særlig å gå over tida, og så skjer ingenting, så vi får håpe det er din tur nå! Ta deg en hyrdestund til du, høres ut som en god ide! Virker jo som om du er mer enn moden nok, så... Lykke til iallefall:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå