Gå til innhold

EN vond kynner

Anbefalte innlegg

Skrevet

vaer saa snill aa send meg mere vondter. har ikke hatt vonde kynnere foer og naa hadde jeg nettopp vondt! ble saa glad for den lille vondten at jeg nesten begynte aa grine. selv om det helt sikkert ikke blir noe mere saa hadde jeg da en. ohh...jeg vil ha mere vondt. jeg trenger det NAA!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Huff stakkar deg da! Fælt å være på overtid, ja! Men det kommer nok. Og en vond kynner nærmere er du jo;)

Lykke til

Skrevet

ble desverre med den ene... har hatt en eneste vond kynner iloepet av hele svangerskapet...denne ungen kommer aldri ut.

Skrevet

Hvis det er noen trøst, så kan det med kynnere ha himla lite med saken å gjøre... Forrige svangerskap så hadde jeg mye kynnere og vonde og regelmessige. Spesielt på slutten ( som i de siste 7-8 ukene) og nattesøvnen var elendig. Vi trodde stadig at NÅ! og begynte å ta tiden...men nei. Igangsatt 13 dager over tiden, totalt umoden! Så kynnere er oppskrytte greier spør du meg:-)) Kjenner flere som aldri kjente kynnere og som ikke hadde noe spesielle forvarsel men som bare plutselig gikk i fødsel!

Masse lykke til og håper virkelig det starter for deg fortere enn fortest:-)

Skrevet

takk! :) er saa lei at jeg vil grine. alle andre blir jo mammaer paa rekke og rad!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...