Gummelillan Skrevet 4. mai 2007 #1 Skrevet 4. mai 2007 Her var det veeeldig stille i kveld? Ser imidlertid ut som dere hadde det hysterisk morsomt i går kveld da så nå har jeg sittet og ledd for meg selv her i sofaen. Etter jeg begynte opp med jobb igjen begynner snart Dibbinga mi å bli på et minimum. Er inne å leser litt, men før jeg rekker å logge meg på så er det et eller annet sted det "brenner" mer. Men akkurat nå hadde jeg litt tid da. Men nå var det jo ingen andre her... Hm, kanskje jeg rett og slett skal våge meg innom skravle ;-)
Attpåklatten :-)™ Skrevet 4. mai 2007 #2 Skrevet 4. mai 2007 Hei på deg Gummis - lenge siden jeg har "sett" deg:-) Jeg er på vei i seng nå, har vært hos naboene og spilt spill og drukket vin. Skal tidlig opp imorgen med lille rosa så jeg får nok legge meg ja:-) Kos deg hjemme alene - jeg er også alene hjemme ikveld, med 2 prinsesser, den 3. er ute og "flyr".....sambo på jobb......:-)
Gummelillan Skrevet 4. mai 2007 Forfatter #3 Skrevet 4. mai 2007 Hei på deg! Blitt lite tid til dibbing en stund nå. Litt for hektiske dager på jobb og travle kvelder gjør muligheten til skravling på nett liten. Og så gjør jo finværet på kveldene til at litt vin på terassen faktisk blir prioritert foran laptopen da. Men jeg er her altså. Leo stortrives i barnehagen og har tatt sine første skritt! Tenk at min lille latsabb av en premature baby skulle slå storesøstrene i støvlene når det gjelder det å gå tidlig... Har en mistanke om at nettopp hun som mamman gjerne beholder som liten søt babyprinsesse til evig tid, vil være den som blir "stor" aller raskest... Nei, nå er det flere som skal køye her. Gummismannen er i fuktig lag så det er nok jeg som må opp tidlig her også ;-)
♥Snulder Skrevet 4. mai 2007 #4 Skrevet 4. mai 2007 Kos deg med stillheten en stakket stund du :=) Det er nok av de dagene hvor det er kaos og høye lyder over alt tenker jeg!
Reveenka Skrevet 5. mai 2007 #5 Skrevet 5. mai 2007 Heisan! Sånn har det blitt her i gården også, og ofte når jeg tøtsjer innom, er det heeelt stille her, eller jeg rekker bare såvidt å åpne et innlegg før jeg må styrte avgårde for å gripe inn i en eller annen krise som har oppstått c",) Vær forsiktig på skravle, da c",)!
Ronja65 Skrevet 5. mai 2007 #6 Skrevet 5. mai 2007 Livet er ikke som før her heller:-). Får også mindre og mindre tid her inne. Ha en fin kveld.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå