gutt+jente+knøtt Skrevet 4. mai 2007 #1 Skrevet 4. mai 2007 Er 40+4 i dag, og blitt strippet. Noen som har noe erfaring med dette og har det ført til rier eller fødsel?? Har hatt masse maserier nesten hver dag i 3 uke nå og er sliten.... Livmorhalsen er flata ut og 1-2 cm åpen, så håper noe skjer snart!
konvall Skrevet 4. mai 2007 #2 Skrevet 4. mai 2007 Ble strippet tre ganger uten at det hjalp. Gikk med 4cm uten at noe skjedde. Trøst deg med det at til flere maserier du har, til kortere blir fødselen. De er med på å klargjøre til fødselen.
gutt+jente+knøtt Skrevet 4. mai 2007 Forfatter #3 Skrevet 4. mai 2007 Ja prøver å trøste meg med det:) Håper virkelig at det hjelper på!
Mormor Tralle Tone Troll Skrevet 4. mai 2007 #4 Skrevet 4. mai 2007 Har ikke vært gjennom dette selv, men ei venninne av mæ ble strippet 5 dager før termin, på formidagen. Om ettermiddagen dro ho på føden og fikk satt modningsakupunktur, og litt før 6 neste morgen var gutten født! Selve fødselen starta utpa natt en gang sa ho. Vurdere å spørre om det e mulig å få dette gjort sjøl også. Skal på slektstreff 2 dager etter trermin, har ikke tid til å føde da! termin 1 august med nr 3. Den første kom 5 uker før termin, nr 2 ca 2 uker på overtid! Så bli spennende å se ka som skjer denne gang. Lykke til med fødsel
EGFO Skrevet 4. mai 2007 #5 Skrevet 4. mai 2007 Jeg ble strippet i dag, 12 dager på overtid. Det var vondt!!! Jeg hadde 3-4 cm åpning, sa legen, men livmorhalsen lå veldig langt bak. Noen som har opplevd dette? Jeg er bare så lei av å gå og vente. Nå blør jeg og det kommer endel slimklumper, kan dette være slimproppen? Eller er det bare sånn som kommer etter man har blitt strippet?
Gjest Skrevet 4. mai 2007 #6 Skrevet 4. mai 2007 JM tøyde meg da jeg hadde to cm åpning og uregelmessige og lite effektive rier på termindato. For meg hjalp det ikke en dritt, men det kom masse, masse blod og slim hele dagen. JM sa det var helt vanlig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå