Gå til innhold

Når begynne med vanlig seng?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Julie er ikke akkurat blid når hun legges i senga si om kvelden, og jeg er helt sikker på at det har noe med senga å gjøre, for uansett hvor jeg legger henne, er hun rolig, unntatt i sprinkelsenga. Det er jo desverre litt tidlig enda med vanlig seng, for faren for at hun faller ut er jo rimelig stor. Hun er stødig på bena og går overalt bare hun har noe å holde den ene hånda i, og hun står av seg selv, men å komme seg ut av senga uten å slå seg, klarer hun nok ikke riktig enda.

Når begynte dere med vanlig seng til barna deres? Må si jeg gleder meg til den dagen:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei.. Stedatteren min fikk vanlig seng til 4 årsdagen sin..

Skrevet

Storesøs her fikk vanlig seng når hun var 21 mnd, og jeg angrer litt for at vi ventet så lenge, men ante ikke at hun i hele tatt kunne komme på å klatre over kanten. Tror det er veldig forskjellig men hun kom seg altså over kanten en morgen og datt ned og knakk armen sin.

Dette skjedde samme morgen som jeg kom hjem fra sykehuset med nr. 2, og sambo våkna av at hun skrek inne på rommet sitt. Stakkars lita, har ondt i mammahjertet enda, selv om hun var kjempetøff og brydde seg ikke så mye med den gipsen.

Svaret må vel være at for oss så skulle vi ha byttet seng før hun var så gammel. Når de er gamle nok til å komme seg ut av vanlig seng uten å slå seg så ville jeg ha byttet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...