Gå til innhold

Føde for tidlig????

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har hørt at om man begynnte tidlig å få kynnere,så er det større sjans for å føde for tidlig...Stemmer det?

:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vet ikke om det stemmer sånn jevnt over, men med meg stemmer det ikke...

Skrevet

Håper ikke det..

Skrevet

Sist begynte jeg med kynnere i uke 16, og fødte 11 dager over termin. Nå er jeg 26 uker og har knapt kjent noen kynnere.....så da blir det vel jul før jeg føder denne gangen.

Skrevet

har ikke hørt noe om det nei. og ongen jeg kjenner med tidlige kynnere har født før.. dessverre for deg kanskje :)

Skrevet

Jeg spurte legen om det siden jeg har hatt veldig mange kynnere dette svangerskapet, de begynte lenge før jeg kjente liv.. I følge legen er det veldig sjelden mye kynnere fører til tidlig fødsel, han hadde aldri vært borti det. Men som han sa, det kunne skje at kynnerene begynte å påvirke og modne livmortappen, derfor ba de alle med mye kynnere om å ta det litt med ro, og hjalp ikke det ble man gjerne sykemeldt, for sikkerhets skyld.

Men jo flere ganger du har født før, jo flere og kraftigere kynnere har du gjerne..

Skrevet

Jeg har ikke hatt en eneste antydning til kynnere og min jordmor sa jeg var en av de som kunne risikere å føde for tidlig så jeg vet ikke hva som skal til for å føde for tidlig...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...