Gå til innhold

hvor skal jeg plassere samboeren til pappa i bryllupet??

Anbefalte innlegg

Skrevet

fra min side så sitter pappa,brudgommens mor,min forlover (som er hans søster)så mine 5 søsken.........og fra sambo sin side så sitter mamma og hans pappa,hans forlover

Pappa har en samboer og hun har en sønn fra før,jeg har jo kjent han i vel 11år hvor skal de sitte?

og hvor skal kjærstene til brødrene mine sitte??

Vi blir 41 stk til middag hvis alle kommer,hva blir den beste bord løsningen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dette "problemet" har vi også. Er ikke så lett å plassere steforeldre syns jeg - og vi har 3 av dem....

Ang kjærestene til dine brødre: kan de ikke sitte ved siden av sine kjærester da?

Hadde selv tenkt til å ta dette når alle har meldt ifra om de kommer eller ei, eller så må jeg kanskje gjøre det om igjen....

Skrevet

Her er mine foreldre skilt og har ny mann/samboer. Det er litt bitterhet ute å går så vi valgte å lage en enkel løsning. Vi lager til småbord!

Det blir et langt der eg og sambo sitter+ forlovere m/følge. Så har vi et bord der mamma, stefar min, barna deres sitter og datteren hans. Nestebord sitter pappa, samboeren hennes, sønnen vår og søsteren min med mann og barn. Og bordet etter det sitter moren til sambo(hun er enslig), søskene hans m/følge og besteforeldrene. Da sitter alle like nærme oss og alle er fornøyde !!

Vi har fått mye skryt for å gjøre det på denne måten. Alle syns det blir lettere....

Skrevet

det hørtes ut som en god løsning med små bord ja.....hhmmmm...må ned og se lokalet,finne ut hvordan vi skal gjøre dette her ja.....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...