Anonym bruker Skrevet 4. mai 2007 #1 Skrevet 4. mai 2007 Jeg har 3 små,ganske tett i alder,og nyter ammetåkens lykkerus." er i bhg hvor de stortrives,og babyen på 3mnd koser seg hjemme sammen med meg.Synes det er fryktelig trist at dette er siste gang jeg får oppleve å bli mor.Akkurat nå har jeg så lyst på en til etterhvert.Mannen min er derimot fast bestemt på at det ikke blir flere.Han mener det blir for mange å følge opp. Nå har jeg selvfølgelig ikke rukket å kombinere 3 barns tilværelsen med jobb enda,og regner med at det blir en utfordrende overgang. Ville gjerne høre noe fra noen med erfaring.Er det for egoistisk å ønske seg en til?
Anonym bruker Skrevet 4. mai 2007 #2 Skrevet 4. mai 2007 Jeg har det litt som deg, men ønsket om en til er ikke så stort, tror jeg. Har 3 stykk, hvor eldste er nettop fylt 5 og minste er 10 mnd. De 2 eldste går i bhg, men jeg vil si at hverdagen er ganske hektisk. Mannen min skal ikke ha flere og jeg sier vel i utganspunktet at jeg er ferdig, men jeg kan ikke si aldri. Jeg får mine vemodige øyeblikk om at jeg aldri mer skal få en liten bylt på magen på fødestua ol, men jeg er også enig med din mann om at det blir mye å følge opp når de blir eldre og driver med idrett ol. Dere får prøve hverdagen med jobbing ol og hvis du fortsatt ønsker en til så får du ta det opp til diskusjon med mannen.
Anonym bruker Skrevet 4. mai 2007 #3 Skrevet 4. mai 2007 Nei det er ikke egoistisk. har ingen erfaring, men kommer til å ende opp med 4 barn til slutt, kanskje 5 hvis siste blir tvillinger, hihi...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå