Anonym bruker Skrevet 4. mai 2007 #1 Skrevet 4. mai 2007 Som mini på 14 mnd kan sove i også.Må være billigst mulig, ikke for tung og lett å kjøre med gode fjæringer.Noen tips?
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2007 #2 Skrevet 6. mai 2007 Du kan kjøpe min:) Obs. har tilbud på ole brumm trille. Tror det var 399 de tok for den. Tilbudet gjelder fra i morgen av og er kun for medlemmer. Vet ikke hvordan de er. Jeg fant en kuul vogn på lekebutikken Brio. Det var en sportstrille. Mange gøye farger. Fra 1000-1400 kr. Husker ikke merket.
*·.·»¦«´¨`ellapia´¨`»¦«·.· * Skrevet 6. mai 2007 #3 Skrevet 6. mai 2007 Vi kjøpte ei Simo Trille 100 til jenta vår. Den har lang liggelengde, er lett og grei å trille. Triller mye i skog og mark, funker fint:) Kosta 1600 kr med fotpose, regntrekk og myggnetting.
Bellanotte Skrevet 6. mai 2007 #4 Skrevet 6. mai 2007 Jeg kjøpte en brio race vogn til sønnen vår. Den koster ca 2000,- og er kjempegod å trille.
Kamilla, Daniel&Sanne Skrevet 6. mai 2007 #5 Skrevet 6. mai 2007 De selger en ole brumm sportsvogn på jysk. Vet ikke hvordan det er med fjæring og sånn, men du kan i hvert fall legge ned ryggen, det er kalesje på den og seler i. Lett sammenleggbar. Vi har tenkt til å kjøpe den for å ta med på ferie. Koster 649. Synes den var fin jeg:)
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2007 #6 Skrevet 8. mai 2007 Teutonia Timmy har de ofte på tilbud til 2500,- Det er en helt grei sportsvogn i fine farger! Hadde ikke kjøpt disse olebrumm greiene... de er mer som triller og er grusome å kjøre, nei kjøp noe orntlig eller så ender du opp med å bruke det i et halvt år for så å kjøpe ny orntlig vogn, og da blir det penger ut vinduet!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå