Gå til innhold

Jiiiha! Bostøtten er inne! :D

Anbefalte innlegg

Skrevet

3389 kr i mnd frem til august! Halleluja, DET hjelper! :D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Good for you :)

Fikk avslaget i posten i dag :( Håper det går bedre neste runde,når jeg søker alene.... Men det er jo så leeenge til......*sukk*

Skrevet

Ja, det var kjempe deilig! Jeg sto å danset en gledes-dans i oppgangen min isted når jeg åpnet posten, hehe.. Emilia holdt jo på å le seg ihjel! Men dæven - det var sinnssykt deilig å få den bostøtten! :D Nå blir det ikke BARE firstprice og salg, hehe:P

Når er neste gang man kan søke?

Skrevet

fikk også bostøtte i dag for første gang.. 1651 kr i mnd.. men er det sånn at jeg må søke neste termin osv...? eller går dette automatisk? vet noen det?

Skrevet

Åh så deilig!!!! Jeg får "bare" 2300 i bostøtte jeg, er selvfølgelig kjempeglad for det! MEN det er så teit at hvis jeg hadde bodd i oslo hadde jeg fått 1000 kr mer... det er jo like dyrt å bo her jeg bor! Blæh!

Men kommer godt med likevel da!!

Skrevet

10. juni kan jeg søke neste gang ... da går det sikkert like lenge som fra februar til nå før man får svar :s

Skrevet

Når man har søkt, og fått innvilget - trenger man ikke søke igjen. Det går automatisk. Men en gang i året får man et skjema man må fylle ut skjema om eventuelle forandringer :)

Skrevet

Okay, men det står på den lappen/brevet jeg fikk at det er frem til august.. Får jeg nytt brev i august da eller? :)

Skrevet

Æsj, jeg har ikke fått noe i dag....:((

Betyr vel at jeg har fått avslag da..................åh, jeg som hadde trengt det da. Men-men, det mente vel ikke de.

Så dere er heldige, alle monner drar!

Skrevet

Du får et nytt brev når neste periode starter. I starten på september. Når vedtaket først er gjort, blir det jo ikke forandring, så fremt at det ikke er forandring i inntekt, boutgift - evt at man flytter.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...