Mamsen86 Skrevet 4. mai 2007 #1 Skrevet 4. mai 2007 3389 kr i mnd frem til august! Halleluja, DET hjelper!
WP-TLogPeanut Skrevet 4. mai 2007 #2 Skrevet 4. mai 2007 Good for you Fikk avslaget i posten i dag Håper det går bedre neste runde,når jeg søker alene.... Men det er jo så leeenge til......*sukk*
Mamsen86 Skrevet 4. mai 2007 Forfatter #3 Skrevet 4. mai 2007 Ja, det var kjempe deilig! Jeg sto å danset en gledes-dans i oppgangen min isted når jeg åpnet posten, hehe.. Emilia holdt jo på å le seg ihjel! Men dæven - det var sinnssykt deilig å få den bostøtten! Nå blir det ikke BARE firstprice og salg, hehe:P Når er neste gang man kan søke?
=Mina min og mej= Skrevet 4. mai 2007 #4 Skrevet 4. mai 2007 fikk også bostøtte i dag for første gang.. 1651 kr i mnd.. men er det sånn at jeg må søke neste termin osv...? eller går dette automatisk? vet noen det?
Mulan - Og to søte trollunger! Skrevet 4. mai 2007 #5 Skrevet 4. mai 2007 Åh så deilig!!!! Jeg får "bare" 2300 i bostøtte jeg, er selvfølgelig kjempeglad for det! MEN det er så teit at hvis jeg hadde bodd i oslo hadde jeg fått 1000 kr mer... det er jo like dyrt å bo her jeg bor! Blæh! Men kommer godt med likevel da!!
WP-TLogPeanut Skrevet 4. mai 2007 #6 Skrevet 4. mai 2007 10. juni kan jeg søke neste gang ... da går det sikkert like lenge som fra februar til nå før man får svar :s
Anonym bruker Skrevet 4. mai 2007 #7 Skrevet 4. mai 2007 Når man har søkt, og fått innvilget - trenger man ikke søke igjen. Det går automatisk. Men en gang i året får man et skjema man må fylle ut skjema om eventuelle forandringer
Mamsen86 Skrevet 4. mai 2007 Forfatter #8 Skrevet 4. mai 2007 Okay, men det står på den lappen/brevet jeg fikk at det er frem til august.. Får jeg nytt brev i august da eller?
Anonym bruker Skrevet 4. mai 2007 #9 Skrevet 4. mai 2007 Æsj, jeg har ikke fått noe i dag....( Betyr vel at jeg har fått avslag da..................åh, jeg som hadde trengt det da. Men-men, det mente vel ikke de. Så dere er heldige, alle monner drar!
Anonym bruker Skrevet 4. mai 2007 #10 Skrevet 4. mai 2007 Du får et nytt brev når neste periode starter. I starten på september. Når vedtaket først er gjort, blir det jo ikke forandring, så fremt at det ikke er forandring i inntekt, boutgift - evt at man flytter.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå