Anonym bruker Skrevet 4. mai 2007 #1 Skrevet 4. mai 2007 Her sitter jeg og leser om dere som er så kåte hele tiden og har et bra sexliv og fantasier, mens jeg ikke har trenkt på sex på flere måneder! Et under at jeg har blitt gravid! Hva skal jeg gjøre for å få lysten tilbake? Har så dårlig samvittighet overfor samboer som får seg sjeldnere og sjeldnere! En grunn til at lysten ikke er der er at jeg har fått så dårlig selvtillit og føler meg veldig usexy! Har lagt en del på meg(er bare 7+4) og det får meg til å føle meg feit og dvask og jeg ser ikke noe pent med meg selv! Hjelp meg de som kan!!:-)
Anonym bruker Skrevet 4. mai 2007 #2 Skrevet 4. mai 2007 Du har jo ant. nett funnet ut at du er gravid! Det er jo som oftest ganske sjokkerende i seg selv, selv om man har prøvd å bli det. Kanskje er du uggen i tillegg. Gi deg selv litt tid til å bli vant med tanken, du skal se det kommer seg etterhvert:-)
Gjest Skrevet 5. mai 2007 #3 Skrevet 5. mai 2007 helt enig! frem til uke 12 eller noe var sexlivet ganske kjipt her også... Men så skjøt det i været! Noen tips når du begynner å komme i form igjen: -Gjør deg sexy! Kanskje du har litt ekstra på lårene eller er litt bleik? hva så, det er vi alle! kjøp nytt sexy undertøy, ta deg en dusj og still deg foran typen din og smør deg inn med fuktighetskrem=) -Nyt at du er gravid, og ta imot ALLLE komplimenter han gir deg. Ikke tenk "det er ikke sant" -Hvis du føler deg usexy vil du heller ikke fremstå som sexy.La vær å se på lårene/magen/rumpa /hva det måtte være, og tenk: jeg er hopttest i verden! -Finn på noe nytt i senga. Gå til innkjøp av noe leketøy og overrask kjæresten din! bare det å kjøpe leketøyet kan være utrolig pirrende! masse lykke til =)
Anonym bruker Skrevet 5. mai 2007 #4 Skrevet 5. mai 2007 He he, det var meg som skreiv det "jeg sitter bare i stillongsen og fiser og er tjukk" innlegget på skravle for ca en mnd siden ...men nå er jeg altså en av de du misunner! Så jeg sier bare Lighten Up! En morgen våkner du og er kåt i stedet for kvalm. (men når det er sagt, så føler jeg meg faktisk litt snuskete. Folk tror de ser en vakker og idyllisk gravid, og så går jeg rundt med pervo fantasier, og kaster meg over mannen med en gang ungene er i seng. Har faktisk lovet meg selv at dette skal være siste gang jer er innom denne siden...)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå