Gå til innhold

Hva skjer???!!!! HJELP MEG :(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tok just bort alt håret nedentil fordi jeg er plaga med sånn ekkel lukt der nede. Jeg er i uke 31. Har tatt soppkurer men det hjelper ikke. Men i allefall, det som dukket opp var ikke bra :( Det er 3 ganske store klumper, størrelse stor kvise liksom, de er blå/svarte. Og inne i kjønnsleppene var det helt blått jo! Det pleier være rødt. De er vonde også. Hva er dette? Tør ikke ringe legevakta om dette, det er jo så flaut...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

det kan være åreknuter.

Skrevet

Ringte føden nå jeg fordi jeg ble så redd. Hun mente det kunne være åreknute. Men går de bort igjen? Eller er de der for livet?

HI

Skrevet

vet ikke helt. jeg forebygger åreknuter mot leggene ved å bruke støttestrømper. vet ikke om det kan være lurt for åreknuter der oppe også..

Skrevet

for å forebeygge åreknuter på leggene er det hvertfall lurt å gå raske turer, ligge med beina høyt, ikke bruke stramme sokker som stopper blodsirkulasjonen, ikke stå eller sitte lenge om gangen.

Skrevet

sikkert lurt av deg å begynne med støttestrømper siden du tydeligvis har anlegg for å få åreknuter. du får kjøpt det på de fleste apotek. ta de på før du står opp om morgenen, og ta de av deg etter at du har lagt deg.

Skrevet

NEDENTIL= i musa. Kjønnsleppene er ikke på leggene mine

Skrevet

ja - skjønte det! men det kan hende at det er lurt av deg å bruke støttestrømper likevel. det kan bedre blodsirkulasjonen oppover i beina. vet ikke. kanskje det kan ha betydning for blodsirkulasjonen der oppe også.... var bare en tanke.

Skrevet

kan også være hårrotsbetennelse..har hatt det en gang å sånn du beskriver det så ligner det mye på det.det går over:)

Skrevet

Det gror jo ikke hår der. Det er inne i kjønnsleppene om du skjønner.

HI

Skrevet

hmm ja da kan jeg jammen ikke skjønne hva det er:)

Skrevet

hvis jeg var deg så hadde jeg ringt jormor og lege på mandag og spurt om åreknutene nedentil kan forebygges på samme måte som ved åreknuter på leggene. eller om det er noe annet som kan hjelpe. står litt om åreknuter her inne også - hvis du søker på "åreknuter" i søkefeltet på toppen av siden. Moren min fikk åreknuter på leggene som hun måtte operere bort- det er derfor jeg bruker støttestrømper - for å prøve å unngå det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...