Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vil bare si at nå takker jeg for meg her på dib. Jeg tar ingen sjanser siden profilen min har vært slik at det har vært mulig å kjenne meg igjen. Har mottatt endel trusler fra faren til mitt yngste barn nå og om jeg ville bli kjent igjen her så ville min "frihet" her inne være ødelagt. Så da er det bedre å slutte av synes jeg.

Takker for all den fantastiske støtten jeg har fått her inne :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, men huff. Kan du ikke slette profil og lage nytt brukernavn eller noe. Håper det ordner seg for deg. Dette hørtes ikke bra ut!!!

Skrevet

Uff, det var trist å lese. Husk at det ikke er nødvendig med full ærlighet i profilen din... Så takk for følget denne gangen - og velkommen tilbake inkognito hvis du skulle ønske det ;-)

Skrevet

Så tragisk å høre!

Men det var vel kanskje forventet fra ham? Han høres ikke god ut og jeg håper det går bra for deg og dine:-)

Og så håper jeg virkelig med hånda på hjertet at han blir sendt langt avsted og at du og datteren din slipper å ha ham hengende rundt dere i fremtiden:-)

Lykke til!

Og du kan jo få nytt nick, vi vil nok forstå at det er deg uansett - bare vær forsiktig med å legge ut for mange detaljer for å unngå at uvedkommende forstår det og.

Klem

Skrevet

Håper du klarer å komme deg langt fra han, og at du får sjangs til å dukke opp her igjen av og til under et anna nick kanskje.

Men det viktigaste er sjølvsagt at du og barna er trygge. Lykke til vidare!

klem fra vest.

Skrevet

Nei så leit!! For håpe du kommer tilbake under annet "dekknavn"!

Skrevet

hei du,

dette var trist og skummelt, men jeg skjønner godt at du ikke vil være fritt vilt på nettet, selvom det vonde og skumle antagelig ikke vil bli værre av at du er her, så skjønner jeg følelsen av "å kunne bli sett".

Jeg ønsker deg alt godt og lykke til!!!!!!!

god klem fra

Skrevet

Så trist. Ha det så fint alle sammen. Håper vi en gang kan høre fra deg igjen. Ta godt være på deg og de dine.

Klem.

Skrevet

Kjære lucky7, det var synd!!

Litt av historie du har delt med oss, jeg håper det går ordner seg med minsten og at pappaen ikke blander seg inn!

Klem fra meg også!

Skrevet

Det var veldig leit, skikkelig dumt! Kan du ikke komme igjen under et annet nick? Du blir garantert godt mottatt. Profilen din kan du sikkert også endre på! Ikke så mange detaljer f.eks.

Trusler må du uansett ikke akseptere. De ville jeg gått til politiet med. Mange gode tanker og lykke til videre! Håper du kommer igjen!!!

Skrevet

Trist at du forsvinner herfra, men skjønner at du tenker på sikkerheten til deg og barnet ditt. Som de andre sier finn et nytt nick, legg ut minimalt med info på profilen din. Du kan ev sende oss en PM sånn at vi vet at det er ditt nye nick.

Lykke til med livet uansett. Håper det blir en ordning med NAV, at politiet tar trusslene seriøst og at barnefaren skjønner at han tuller med feil person!

Klæm fra

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...