Gjest Skrevet 4. mai 2007 #1 Skrevet 4. mai 2007 Lurte på om brudene her inne skal tale i bryllupet sitt? Eller lese dikt eller noe sånt?
♥Snulder Skrevet 4. mai 2007 #2 Skrevet 4. mai 2007 Jeg skal absolutt finne på noe ja!!! Men vet pr i dag kun at det ikke blir noen hjemmesnekret sang...
Oi ..! Skrevet 4. mai 2007 #3 Skrevet 4. mai 2007 Javisst! Jeg vil jo gjerne benytte sjansen til å takke de jeg er glad i for at de tok seg tid til å dele dagen med oss )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå