Gå til innhold

Pynting av festlokale/ kirke?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan har dere tenkt å gjøre dette? Kjedelig med bare bordpynt i lokalet også. Og i kirka stiller de med 2 vanlige buketter som de pleier liksom. Noen rimelige tips til meg?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

vi skal pynte lokalet dagen før . skal lage oppsatser og alt selv.

Har kjøpt skåler . lys etc. på ikea . veldig rimelig!

skal best. blomster i bunter 2 uker før ca.

Jeg ville pynte lokalet mye utenom bordet da vi har et meget enkelt lokalet i seg selv.

Nå vet jeg ikke hva slags lokale dere har . Men er det en flott plass trenger den ikke mye pynt og omvendt.

Vi skal lage blomsterport til inngangsdøren (inn til salen)

vi skal samle masse grønt fra naturen og feste det langs dørkarmene. skal stikke i hvite roser til slutt.

skal også ha en blomsterbue over der vi skal sitte ved bordet. skal festes på bordkanten. Denne buen lager min kjære på jobb i metall. (sveiser) - spurte etter sånn bue i blomsterbutikk.men de hadde ikke. Så det er flott at han kan lage denne.

Ellers skal jeg kjøpe hortensiaplanter (vi skal ha blå hortensia og hvite roser) som jeg knyter brede hvite sløyfebånd rundt. Dette er veldig dekorativt og koster lite - kan kjøpes i hobbybutikker / nille o.l

Kjøp billige enkle vaser - de har store vaser på nille til 69 kr. Mange rimlige på ikea også!

Det blir flott på gavebord og andre steder i lokalet!!

Slike ting er ofte overprisa i blomsterbutikker.

Du kan også kjøpe små lykter som kan henges opp med søte små stearinlys i.

Hvis du vil pynte litt opp på toalettene også - har de flotte duftlys på ikea til 12 kr . De er store så de varer lenge.

Du kan pynte dem opp med f.eks sløyfebånd i ønsket farge.

Nå har jeg egentlig tipset deg om det vi skal gjøre hehe

men håper det vil være til hjelp! Lykke til!

Skrevet

kirkeradene kan pyntes med brede sløyfebånd . f.eks de fem første radene (bare langs oppgangen).-og enkle buketter med hvitt og grønt f.eks.

Ta kontakt med de som skal ha vielse samme dag (hvis det er noen) - så kan dere pynte ilag. Det er jo rimelig når det deles på to!

det har jeg gjort. vi skal ha slik som nevt over + 2 hjerteformede dekorasjoner på stativ fremme ved alteret.

Dette kan tas med til lokalet etterpå.

Vi skal ha vielsen først så jeg får dessverre ikke gleden av å ta hjertene med til lokalet - men jeg bet. selvf. mindre enn hu andre !

Bare ring til kirken å si at du er intr. i å pynte felles. så git de beskjed videre.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...