Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

er det noen som vet hvor lang livmortappen er ?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror det er 3 cm.... mener det var det jordmor sa til meg.

Skrevet

livmor tappen den er normalt 6 cm lang og like hard som nesetippen.

denne skal helt bort før man er klar til å føde ...den blir gradvis borte jo nærmere man kommer .

min ble sjekket for 2 dager siden og da var den 2 cm og like myk som smør som har stått ute i solen fikk jeg høre ...hvor lang tid det betyr er igjen aner jeg ikke....noen som har erfaring der? er 12 dager igjen til termin =)

Skrevet

jeg fikk målt min i uke 32 da var den 4cm lurer på om det er mye ? er mitt 3 barn og har vært umoden med de 2 andre blitt satt på modningskur etter termin. Denne gangen føles det mye mer smerte og riving i underlivet så hadde håpet det modnet seg selv! så vis det er noen med erfaring med målinger av livmortapp så hjelppppp!

Skrevet

Min var 2.75 cm i uke 29.

Normallengden ligger vel på over 4 cm.

Skrevet

Med min første fikk jeg beskjed om at jeg hadde en veldig lang livmortapp i uke 37, legen mente den var lang fra naturens side og helt umoden. Han målte den til nesten 7cm! Lenge til du går i fødsel sa han, jeg måtte nok regne med å gå over tiden...

4-5 dager senere fødte jeg, så han tok helt feil der gitt, men jeg hadde en temmelig lang åpningsfase da, fødselen tok nesten 2 døgn.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...