Ravna Skrevet 4. mai 2007 #1 Skrevet 4. mai 2007 Jeg har kjøpt noen teksturplater fra Fiskars gjennom qxl. De er i ugjennomsiktig, hard plast, og skal brukes til å prege et mønster/en tekstur på papir. Jeg lurer på hva slags verktøy jeg skal bruke til dette. Det fulgte med en "pregepenn", en penn med en kule i hver enne. Det er en slik jeg bruker når jeg preger detaljer på papir med de transparente pregesjablongene. Den fungerer fint når man ser hvor man skal bruke pennen, men til disse teksturplatene, der papiret ligger på toppen, er den ikke særlig egnet. Er det noen av dere som vet?
UnePune äntligen hemma! Skrevet 4. mai 2007 #2 Skrevet 4. mai 2007 Jeg kjøpte fiskars pregeplater på Binders, og kjøpte også en sånn rulleting med 3 pregekuler i som skulle brukes på disse platene. http://www.binders.no/web/ePortal/ctrl?action=showiteminfo&itemNo=1038474&loc=simplesearch
Bølle&Frøet Skrevet 5. mai 2007 #3 Skrevet 5. mai 2007 Jeg bruker bare vanlig pregepenn på platene. Det går helt fint, den sklir av seg selv ned i mønsteret....
Ravna Skrevet 6. mai 2007 Forfatter #4 Skrevet 6. mai 2007 Rulleting høres ut som det jeg trenger. Pregepennen duger ikke, for mange av detaljene i platene er så små at selv ikke den minste kulen kommer nedi. Takk for tipset, får ta meg en tur på Binders en av dagene. Ser at jeg har skrevet "enne" i hovedinnlegget. Oooh, ergrer meg, jeg hater den typen stavefeil! Vel vel, vi har alle vårt....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå