Anonym bruker Skrevet 4. mai 2007 #1 Skrevet 4. mai 2007 Flere som har fått dette etter graviditeten? Noen råd for å få de bort?
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2007 #2 Skrevet 7. mai 2007 JA! Og i år er de værre enn i fjor!? Hater å se ut som et europakart i trynet! Hjelp!
kvirrevirrevitt Skrevet 7. mai 2007 #3 Skrevet 7. mai 2007 Jeg fikk det... -på hver side av øynene, så ut som en panda ) -Men de gikk bort etter en stund..
Happy Ignorant Skrevet 7. mai 2007 #4 Skrevet 7. mai 2007 Fikk det etter forrige svsk, og fikk dem fryst bort på sykehuset, henvist fra lege. Mine klødde og vokste.
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2007 #5 Skrevet 8. mai 2007 Ja, men omvendte flekker, dvs. et stort felt i panna som ikke blir like brunt som resten om sommeren. Ikke pent =(
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå