Gå til innhold

Argh.... Majorstuaklinikken kansellerer avtaler !!!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er så forbannet på Majorstuaklinikken. Du boker hos dem i god tid og god tro om at du får en UL den dagen du har booket time. Vi booket i god tid og var spesielt nøye med hvilken uke jeg skulle være i, men så noen dager før avtalen ringer de og sier legen er syk vi må flytte avtalen 3 uker fram i tid!!!! Og da er jeg langt på vei og redd for at hodet kan ha festet seg, så jeg blir sint. Jeg må allikevel punge ut 1500kr for UL, men om hodet har festet seg er det jo Majorstuaklinikken sitt ansvar siden de forskyver avtalen med 3 uker (babyen har nemlig ikke festet seg nå, det er jeg helt sikker på).

Flere som har fått en slik lite hyggelig beskjed fra Majorstuaklinikken??

Er det noen andre i Oslo som gjør 3D som ma kan få plass hos nokså raskt???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Men når legen er syk så er det jo ikke så mye annet enn å kanselere de kan gjøre da, selv om jeg skjønner det er kjipt. Da må jo du selv vurdere om du vil ta ul om tre uker eller ikke..Syntes ikke MK har noe ansvar hvis hodet fester seg!

Tror balderklinikker også tar 3d ul, ring dit !

Skrevet

Det er da ikke klinikken sin skyld at legen blir syk vel?

Ei heller er det deres skyld at hodet har festet seg.

Har de ikke time tidligere så er det lite de kan gjøre med saken.

De kan jo ikke begynne å flytte på folk som har fått timer i neste uke f.eks, bare så at du skal få din når du vil! Da blir det jo feil for alle de andre pasientene også!

De gav deg tilbud om en ny time, og den kan du enten godta (og da selvfølgelig betale for, siden de tilbyr akkurat det samme som tidligere) eller du kan takke nei/avslå, og heller prøve å finne noen som har ledig tid når du ønsker.

Jeg skjønner at du ergrer deg over at legen ble syk, men her synes jeg klinikken har opptrått helt greit, jeg.

(Hadde såklart vært noe annet om de f.eks hadde overbooket og flyttet timen din pga det. Men sykdom kan man jo verken forutse eller gjøre så mye med!)

Skrevet

Er legen din syk får du en annen lege. Det er normalt. Og må man tilby en ny time så er 3 ukers ventetid noe lenge synes jeg.

Klinikken må jo ha noe å tilby, feks en anne lege, sonoggraf eller noe. Er legen deres sykemeldt i flere uker er det dårlig ledelse å ikke komme med en erstatning til kunden.

Så jeg skjønner godt at du er oppgitt. Jeg hadde nok også blittt det.

Skrevet

De har bare en lege som tar 3d på majorstuaklinikken, og en sonograf, tipper han har nok å gjøre jeg!

Skrevet

Sånn opplevde min venninne i fjor også. Hun bestilte time i uke 28, de ringte noen dager før og sa at det ikke ble noe for legen var syk. Så fikk hun time i uke 32 i stedet, men på jordmor kontroll i uke 31 så hadde hodet alt festet seg så hun måtte avlyse timen og fikk ikke tatt 3d. Du har en klinikk på gjøvik. Det er jo et stykke, men tross alt. Kan jo ringe dit og høre om det er mulighet for å komme inn der.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...