Gå til innhold

Treff i Nittedal, neste uke


:-) augustibarn

Anbefalte innlegg

Da legger jeg inn det på treffsidene. Tror dere får det litt travelt med å rekke til 19 hvis dere skal på omvisning først. Husker at vi var innom føden, fikk sett på rom der med mer og så barselavdelingen. Skal vi ikke si 19.30? Legger inn det og så gjør det jo ikke hvis noen kommer litt før heller :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

ok, 1930 er perfekt det.. Så kommer vi bare når vi er ferdig der!

Blir koselig å møte dere!! Gleder meg jeg, til å sammenligne mager og sånn:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skulle gjerne ha vært der, men .........

Jeg har vært på kontroll på A-hus og det er ikke mulig for å meg å føde vaginalt denne gangen. Jeg har fått time for keisersnitt allerede 18. mai!

Lykke til, jenter. Jeg blir gjerne med på trilletur i Nittedal etterhvert når dere kommer etter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

heipådeg: Oisann, så spennende! hadde vært moro å se deg med magen før du føder,- men da får vi se nurket snart da :) Skriv noen ord om hvordan det gikk/går med dere etterhvert da!!:) Lykke lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykke til "heipadeg"! Synd at du ikke kan være med, men du kan jo bli med en annen gang med babyen din! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ser ut til at jeg ikke kan komme allikevel :( sukk...

Mamma ringte nå, og fortalte at hun og pappa skal til oslo den dagen, og de blir bare den dagen også.. Jeg ser ikke foreldrene mine så ofte, i og med at vi bor langt fra hverandre..

 

Så jeg må nok være sammen med de den kvelden.

Hadde gleda meg veldig på treff, så håper vi kan få til flere?

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det var dumt da... Var det ikke denne kvelden dere skulle ha omvisning på Ahus også- går du glipp av det også da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg skal ikke føde på A-hus jeg, så akkurat det går jeg ikke glipp av.

Men det stemmer at det er den dagen de har omvisning for de som skal føde der ja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok det var jo bra. Du får kose deg så sees vi på neste treff da! Vi får prøve å få det til ganske snart ... jeg går ut i permisjon fra midten av juni, så da har jeg masse tid iallefall:) Når går du ut?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er vi hjemme igjen etter et fin-fint opphold på A-hus. Gutten var 51 cm og 3190g så han var ganske fullbåren selv om han ble født 2.5 uke før termin. Folkene som jobber der er veldig flinke og er der for DEG og barnet. Maten kunne ha vært bedre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

gratulerer med gutten heipådeg :):):)

 

Genusa: jeg har ferie fra 1. juni, kanskje vi kunne møttes da??

har ferie frem til jeg går ut permisjon, 18. juli...

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Gratulerer til Heipådeg!!!

Så fint at dere hadde et fint oppehold på Ahus.

Så synd at du ikke kan komme gøril med mirakel i magen!

Formen min er ikke den beste, men har lyst å komme hvis dere andre kommer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heipådeg: Gratulerer!! Så fint å høre at alt er bra med dere, og at oppholdet på Ahus var bra :)

 

Gøril: Klart det! Det må vi få til:)

 

Formen min er heller ikke spesielt bra, har ligget over toalettet hele natten- og har ikke klart å holde på noe ennå.... :( men får bare se ann formen til imorgen. Blir jeg bedre så kommer jeg på peppes..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

uff da, Genusa. Er det oppkastsyke eller bare gravidkvalme?

Veldig synd du ikke kan være med Gøril.. men skjønner godt du vil prioritere foreldrene dine når du ikke ser dem så ofte. Ut å se på barnevogn da kanskje? (hihi)

 

Kanskje vi skulle utsette treffet til en annen dag alle kan? Dumt når det er så mange som ikke er i form også.. Selv er jeg blitt 30% sykemeldt pga ribbebeina verker sånn, så sitter ikke så godt så lenge av gangen.. Men er dere gira på å treffes i morgen, kommer jeg gjerne altså:)

 

Hva sier dere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt vanskelig for meg å svare ikveld hvordan formen er imorgen, men håper&regner med at den tar seg opp til imorgen. Hadde vært så synd å utsette treffet ennå en gang, ikke sant?

 

Amy77: Ja huff har hatt omgangssyke, kan ikke huske å ha hatt sånn siden jeg var barn- så nå syntes jeg ordentlig synd på meg selv altså:/ ...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes kanskje vi skal utsette det siden så mange ikke kan eller er usikre på formen. Selv sliter jeg med hovne slimhinner og sinnsyk hodepine som ikke vil gi seg, bedre i dag enn i går, men usikker på om formen holder seg til kvelden :-(

Hvis det er omgangssyke du har Genusa så smitter du selv om du føler deg bedre til kvelden og jeg tror ikke jeg orker å få det oppå alt annet :-)

Kan vi ikke finne en ny dato neste uke?

God bedring til alle og kos deg med foreldrene dine Gøril!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er nok best å utsette det hele:) Høres fornuftig ut - orker heller ikke tanken på omgangssyken nå.. Utrolig synd da, for det hadde vært så kjekt å møte dere - men vi tar det igjen om ikke lenge.. nå begynner jo snart alle med ferie, og da har vi god tid da...;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...